Στο παρακάτω σημείο
"Για τους μαθητές που φοιτούν στα ΕΕΕΕΚ, η φοίτησή τους χαρακτηρίζεται επαρκής ή όχι από το Σύλλογο Διδασκόντων, ο οποίος αποφασίζει κατά περίπτωση και ανεξάρτητα από τον αριθμό απουσιών, συνυπολογίζοντας την επαρκή κατάκτηση των διδακτικών στόχων, τις ιδιαιτερότητες κάθε μαθητή και την εισήγηση της ΕΔΕΑΥ, εφόσον αυτή έχει συσταθεί."
όμως ο Νόμος 4115/2013 στο Άρθρο 39 "Θέµατα πρωτοβάθµιας και δευτεροβάθµιας εκπαίδευσης" λέει στην παράγραφο 4α)
"Στο πρώτο εδάφιο του άρθρου 4 του ν. 3699/2008(Α΄199) η φράση «Ειδική Διαγνωστική Επιτροπή Αξιολόγησης (ΕΔΕΑ)» αντικαθίσταται από τη φράση «Επιτροπή Διαγνωστικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστή−
ριξης (ΕΔΕΑΥ)»."
και ενώ υπήρχε η ΕΔΕΑ στις ΣΜΕΑΕ όπως οριζόταν στον 3699/2008 έρχεται η επόμενη παράγραφος του 4115/2013 και αντικαθιστά πλήρως την ΕΔΕΑ από τις ΣΜΕΑΕ με την ΕΔΕΑΥ μόνο στα ΓΕΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
4β) Η παρ. 2 του άρθρου 4 του ν. 3699/2008 αντικαθίσταται ως εξής:
......γ) Σε κάθε σχολική μονάδα της γενικής εκπαίδευσης
που ανήκει σε ΣΔΕΥ λειτουργεί ΕΔΕΑΥ,.....
Η μη αναφορά πουθενά για ΕΔΕΑΥ σε ΣΜΕΑΕ στον νόμο 4115/2013 που αντικαθιστά την επίμαχη παράγραφο δημιουργεί ένα κενό στις ΣΜΕΑΕ αφού δεν υπάρχει διάδοχη κατάσταση για την ΕΔΕΑ που λειτουργούσε μέχρι και φέτος. Συμπέρασμα δεν υφίσταται ΕΔΕΑ για τις ΣΜΕΑΕ και η αντικαταστάτης της η ΕΔΕΑΥ μπορεί να συσταθεί μόνο σε γενικό σχολείο!
Οπότε η ΕΔΕΑΥ η οποία μπορεί να κρίνει θέματα μαθητών ΕΕΕΕΚ όπως αναφέρει το σχέδιο νόμου δεν μπορεί να συσταθεί εξ ορισμού.
Η ΕΔΕΑ ήταν ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο στην ομαλή λειτουργία των ΣΜΕΑΕ και η έλλειψη της δρα αρνητικά.
Προτείνω να προστεθεί στο παρών νομοσχέδιο ότι ΕΔΕΑΥ μπορεί να συσταθεί και στις ΣΜΕΑΕ με τουλάχιστον αντίστοιχο ρόλο όπως είχαν οι ΕΔΕΑ στον Νόμο 3699/2008.
Στο παρακάτω σημείο "Για τους μαθητές που φοιτούν στα ΕΕΕΕΚ, η φοίτησή τους χαρακτηρίζεται επαρκής ή όχι από το Σύλλογο Διδασκόντων, ο οποίος αποφασίζει κατά περίπτωση και ανεξάρτητα από τον αριθμό απουσιών, συνυπολογίζοντας την επαρκή κατάκτηση των διδακτικών στόχων, τις ιδιαιτερότητες κάθε μαθητή και την εισήγηση της ΕΔΕΑΥ, εφόσον αυτή έχει συσταθεί." όμως ο Νόμος 4115/2013 στο Άρθρο 39 "Θέµατα πρωτοβάθµιας και δευτεροβάθµιας εκπαίδευσης" λέει στην παράγραφο 4α) "Στο πρώτο εδάφιο του άρθρου 4 του ν. 3699/2008(Α΄199) η φράση «Ειδική Διαγνωστική Επιτροπή Αξιολόγησης (ΕΔΕΑ)» αντικαθίσταται από τη φράση «Επιτροπή Διαγνωστικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστή− ριξης (ΕΔΕΑΥ)»." και ενώ υπήρχε η ΕΔΕΑ στις ΣΜΕΑΕ όπως οριζόταν στον 3699/2008 έρχεται η επόμενη παράγραφος του 4115/2013 και αντικαθιστά πλήρως την ΕΔΕΑ από τις ΣΜΕΑΕ με την ΕΔΕΑΥ μόνο στα ΓΕΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ 4β) Η παρ. 2 του άρθρου 4 του ν. 3699/2008 αντικαθίσταται ως εξής: ......γ) Σε κάθε σχολική μονάδα της γενικής εκπαίδευσης που ανήκει σε ΣΔΕΥ λειτουργεί ΕΔΕΑΥ,..... Η μη αναφορά πουθενά για ΕΔΕΑΥ σε ΣΜΕΑΕ στον νόμο 4115/2013 που αντικαθιστά την επίμαχη παράγραφο δημιουργεί ένα κενό στις ΣΜΕΑΕ αφού δεν υπάρχει διάδοχη κατάσταση για την ΕΔΕΑ που λειτουργούσε μέχρι και φέτος. Συμπέρασμα δεν υφίσταται ΕΔΕΑ για τις ΣΜΕΑΕ και η αντικαταστάτης της η ΕΔΕΑΥ μπορεί να συσταθεί μόνο σε γενικό σχολείο! Οπότε η ΕΔΕΑΥ η οποία μπορεί να κρίνει θέματα μαθητών ΕΕΕΕΚ όπως αναφέρει το σχέδιο νόμου δεν μπορεί να συσταθεί εξ ορισμού. Η ΕΔΕΑ ήταν ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο στην ομαλή λειτουργία των ΣΜΕΑΕ και η έλλειψη της δρα αρνητικά. Προτείνω να προστεθεί στο παρών νομοσχέδιο ότι ΕΔΕΑΥ μπορεί να συσταθεί και στις ΣΜΕΑΕ με τουλάχιστον αντίστοιχο ρόλο όπως είχαν οι ΕΔΕΑ στον Νόμο 3699/2008.