Ο ρόλος των Σχολικών Εργαστηριακών Κέντρων θα πρέπει να ενισχυθεί μια και τα συνεργαζόμενα σχολεία θα είναι πιο απαιτητικά όσο αφορά τις εργαστηριακές τους εγκαταστάσεις (περισσότερες ειδικότητες- εκπαιδευτικοί).
Θα πρέπει και αρκετές ώρες του τέταρτου έτους να πραγματοποιούνται στα Σχολικά Εργαστηριακά Κέντρα ώστε να συμπληρώνουν την μαθητεία (να οργανώνουν μαθησιακά τις αποκτούμενες από την μαθητεία δεξιότητες) και να παρέχουν πιο εξειδικευμένες και απαραίτητες στην ειδικότητα, δεξιότητες.
Ο ρόλος του ΟΑΕΔ όσο αφορά την μαθητεία θα πρέπει να είναι μόνο επικουρικός παρέχοντας την υπάρχουσα τεχνογνωσία του.
Ο ρόλος των Σχολικών Εργαστηριακών Κέντρων θα πρέπει να ενισχυθεί μια και τα συνεργαζόμενα σχολεία θα είναι πιο απαιτητικά όσο αφορά τις εργαστηριακές τους εγκαταστάσεις (περισσότερες ειδικότητες- εκπαιδευτικοί). Θα πρέπει και αρκετές ώρες του τέταρτου έτους να πραγματοποιούνται στα Σχολικά Εργαστηριακά Κέντρα ώστε να συμπληρώνουν την μαθητεία (να οργανώνουν μαθησιακά τις αποκτούμενες από την μαθητεία δεξιότητες) και να παρέχουν πιο εξειδικευμένες και απαραίτητες στην ειδικότητα, δεξιότητες. Ο ρόλος του ΟΑΕΔ όσο αφορά την μαθητεία θα πρέπει να είναι μόνο επικουρικός παρέχοντας την υπάρχουσα τεχνογνωσία του.