Η ΈΛΛΕΙΨΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο νέο Λύκειο και γενικά του κλάδου της τεχνικής εκπαίδευσης είναι μεγάλο ΛΑΘΟΣ. Η εισαγωγή στην αλγοριθμική σκέψη και ανάπτυξη απλών αλγορίθμων είναι πολύ απαραίτητο μάθημα. Πολύ περισσότερο από τα Θρησκευτικά ή τη χημεία για παράδειγμα. Το εκπαιδευτικό προσωπικό στα μαθήματα πληροφορικής είναι το πιο καταρτισμένο και αξιόλογο από όλους τους άλλους κλάδους. Οι πληροφορικοί τελείωσαν πανεπιστήμια-πολυτεχνεία των οποίων η εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση απαιτούσε μόρια περίπου ίσα με αυτά τμημάτων της Ιατρικής ( και όχι ΦΠΨ με <15 γινόσουν φιλόλογος)
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΙΚΑΝΟΤΕΡΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΕ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΟΓΥΡΙΣΜΑ
Η ΈΛΛΕΙΨΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο νέο Λύκειο και γενικά του κλάδου της τεχνικής εκπαίδευσης είναι μεγάλο ΛΑΘΟΣ. Η εισαγωγή στην αλγοριθμική σκέψη και ανάπτυξη απλών αλγορίθμων είναι πολύ απαραίτητο μάθημα. Πολύ περισσότερο από τα Θρησκευτικά ή τη χημεία για παράδειγμα. Το εκπαιδευτικό προσωπικό στα μαθήματα πληροφορικής είναι το πιο καταρτισμένο και αξιόλογο από όλους τους άλλους κλάδους. Οι πληροφορικοί τελείωσαν πανεπιστήμια-πολυτεχνεία των οποίων η εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση απαιτούσε μόρια περίπου ίσα με αυτά τμημάτων της Ιατρικής ( και όχι ΦΠΨ με <15 γινόσουν φιλόλογος) ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΙΚΑΝΟΤΕΡΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΕ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΟΓΥΡΙΣΜΑ