Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης2. Μεταθέσεις και ΑποσπάσειςΣχόλιο του χρήστη Αποσπαμένος | 28 Νοεμβρίου 2009, 16:44
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι Πληροφορικός και για 5η χρονιά στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ στη Δ/νση που ανήκω. Το να περιφέρομαι σε 5 διαφορετικά σχολεία στο νομό και συγκεκριμένα σε 1 Γυμνάσιο και με διάθεση σε 4 δημοτικά σχολεία είναι κάτι που προσωπικά με εξευτελίζει. Δεν μου δίνει καμία ευκαιρία να μεταδώσω τις γνώσεις του πτυχίου πανεπιστημίου και του μεταπτυχιακού που κατέχω και εκτός αυτου με μειώνει σαν προσωπικότητα να περιφέρομαι σε 5 διαφορετικά σχολεία για 3-4 ώρες στο καθένα. Προτίμησα λοιπόν φέτος να κάνω αίτηση απόσπασης σε ΙΕΚ χωρίς να χρησιμοποιήσω κάποιο πολιτικό μέσο και αυτό για να έχω μια σταθερότητα στον τόπο εργασίας μου και για να έχω ένα πραγματικό αντικείμενο εργασίας (δηλαδή να μην κάθομαι). Τώρα το γεγονός ότι παίρνω τα μόρια του σχολείου στο οποίο ανήκω σίγουρα το θεωρώ απαράδεκτο και άδικο για άλλους συναδέλφους, αλλά είναι μια δυνατότητα την οποία μου δίνει το ίδιο το κράτος. Και τη δίνει το ίδιο το κράτος διότι οι πολιτικοί και οι κομματάρχες έχουν στήσει αυτούς τους μηχανισμούς για να κάνουνς τις "εξυπηρετήσεις τους" και να βολεύουν τους δικούς τους. Μη δηλώνετε λοιπον αγανακτισμένη κα Διαμαντοπούλου. Για την κατάσταση με την κατανομή προσωπικού ευθύνεστε κυρίως εσείς οι πολιτικοί (όλων των κομμάτων). Εσείς έχετε φέρει την Ελλάδα πίσω και μάλιστα για ιδιοτελείς λόγους. Τώρα για το πως πήρα την απόσπαση χωρίς πολιτικό μέσο να σας πω μόνο ότι στο ΙΕΚ που βρίσκομαι έχει υπερβολική δουλειά και λίγο προσωπικό και συνεπώς κανείς δεν δέχεται να έρθει. Αλήθεια γιατί σε κάποια ΙΕΚ υπάρχουν 20 και πλέον αποσπασμένοι και σε άλλα ανάλογου μεγέθους ΙΕΚ μόνο 6. Αυτοί οι 14 επιπλέον τι κάνουν; Για μένα η λύση όσον αφορά στις αποσπάσεις είναι η πραγματοποίησή τους μόνο όταν συντρέχουν λόγοι και με τη μοριοδότητηση να γίνεται σύμφωνα με την περιοχή πραγματικής υπηρέτησης. Λόγοι απόσπασης μπορεί να είναι π.χ. πρόβλημα υγείας κάποιου εκπαιδευτικού, όταν υπάρχει κάποιο κενό σε κάποια ειδικότητα σε μια Δ/νση και σε κάποια άλλη πλεόνασμα κτλ. Πριν την κατάθεση αιτήσεων αποσπάσεων και μεταθέσεων θα πρέπει να δημοσιεύονται τα κενά στις διάφορες Δ/νσεις για να μπορεί ο κάθε εκπαιδευτικός να κάνει την αίτησή του έχοντας αυτή τη γνώση. Επίσης να υπάρχει κάποια ιστοσελίδα στην οποία θα παρουσιάζονται οι εκπαιδευτικοί(με τα μόρια τους) οι οποίοι έχουν κάνει αίτηση για μετάθεση/απόσπαση στις διάφορες περιοχές/σχολεία. Με λίγα λόγια πλήρη διαφάνεια. Η εξυγίανση της Παιδείας και του Δημόσιου τομέα πρέπει να ξεκινήσει από εσάς τους πολιτικούς κα Υπουργέ και ό,τι αποφάσεις πάρετε να είστε σίγουρη πρώτα ότι θα είναι οι σωστές γιατί τις "αμαρτίες" των πολιτικών δεν πρέπει να τις πληρώσουν οι εκπαιδευτικοί και μάλιστα αυτοί που δεν επωφελήθηκαν από τις αμαρτίες αυτές τόσα χρόνια.