Θεωρώντας το Υπουργείο ότι οι μαθητές έχουν αποκτήσει τις δεξιότητες και την ικανότητα χρήσης Η/Υ μέχρι και το Γυμνάσιο καταργεί όλα τα μαθήματα Πληροφορικής στο Λύκειο. Γιατί ομως καταργεί το ΑΕΠΠ αφού το μάθημα δεν έχει καμία σχέση με χρήση Η/Υ αλλά με αλγοριθμική σκέψη και προγραμματισμό;Γιατί ενώ μας λένε οτι ο κύριως σκοπός του μαθήματος πρέπει να είναι "η ανάπτυξη της κριτικής σκέψης του μαθητή" καταργεί ένα από τα λίγα μαθήματα που κάνει ακριβώς αυτό;
Η πρότασή μου είναι οι μαθητες των Θετικών και των Τεχνολογικών Σχολών να επιλέγουν ανάμεσα στη Χημεία και το ΑΕΠΠ ή ακόμα καλύτερα να διαχωρισθούν οι Τεχνολογικές Σχολές και να έχουν ΑΕΠΠ αντί Χημέιας.
Θεωρώντας το Υπουργείο ότι οι μαθητές έχουν αποκτήσει τις δεξιότητες και την ικανότητα χρήσης Η/Υ μέχρι και το Γυμνάσιο καταργεί όλα τα μαθήματα Πληροφορικής στο Λύκειο. Γιατί ομως καταργεί το ΑΕΠΠ αφού το μάθημα δεν έχει καμία σχέση με χρήση Η/Υ αλλά με αλγοριθμική σκέψη και προγραμματισμό;Γιατί ενώ μας λένε οτι ο κύριως σκοπός του μαθήματος πρέπει να είναι "η ανάπτυξη της κριτικής σκέψης του μαθητή" καταργεί ένα από τα λίγα μαθήματα που κάνει ακριβώς αυτό; Η πρότασή μου είναι οι μαθητες των Θετικών και των Τεχνολογικών Σχολών να επιλέγουν ανάμεσα στη Χημεία και το ΑΕΠΠ ή ακόμα καλύτερα να διαχωρισθούν οι Τεχνολογικές Σχολές και να έχουν ΑΕΠΠ αντί Χημέιας.