Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,
Είναι αδιανόητο στο νέο Επαγγελματικό Λύκειο οι μαθητές να μην λαμβάνουν βασικές γνώσεις οικονομίας, τις οποίες ελάμβαναν μέσω του μαθήματος "Αρχές Οικονομίας", το οποίο και εξαφανίζεται στο νέο πρόγραμμα. Η επαναφορά του μαθήματος "Αρχές Οικονομίας" ως διακριτού μαθήματος στην Α' τάξη του ΕΠΑΛ είναι κάτι παραπάνω από αναγκαία, διότι το σχολείο αυτό ωθεί τους μαθητές του σε κάποια επαγγέλματα, άρα στην ιδιωτική οικονομία, άρα χρειάζονται τις βασικές γνώσεις της οικονομίας, τις οποίες δεν έχουν διδαχθεί ούτε στο γυμνάσιο, ούτε στο δημοτικό. Μόνο όσοι επιλέξουν τομέα οικονομίας θα έρθουν σε επαφή με τις οικονομικές έννοιες και μάλιστα σε βάθος. Οι υπόλοιποι μαθητές όμως είναι καταδικασμένοι να ακολουθήσουν επαγγελματική σταδιοδρομία χωρίς βασικές γνώσεις οικονομίας. Παγκόσμια πρωτοτυπία; Ας το διαψεύσουμε και έστω την τελευταία στιγμή ας γίνει μια σοβαρή διόρθωση επ' αυτού.
Αξιότιμε κύριε Υπουργέ, Είναι αδιανόητο στο νέο Επαγγελματικό Λύκειο οι μαθητές να μην λαμβάνουν βασικές γνώσεις οικονομίας, τις οποίες ελάμβαναν μέσω του μαθήματος "Αρχές Οικονομίας", το οποίο και εξαφανίζεται στο νέο πρόγραμμα. Η επαναφορά του μαθήματος "Αρχές Οικονομίας" ως διακριτού μαθήματος στην Α' τάξη του ΕΠΑΛ είναι κάτι παραπάνω από αναγκαία, διότι το σχολείο αυτό ωθεί τους μαθητές του σε κάποια επαγγέλματα, άρα στην ιδιωτική οικονομία, άρα χρειάζονται τις βασικές γνώσεις της οικονομίας, τις οποίες δεν έχουν διδαχθεί ούτε στο γυμνάσιο, ούτε στο δημοτικό. Μόνο όσοι επιλέξουν τομέα οικονομίας θα έρθουν σε επαφή με τις οικονομικές έννοιες και μάλιστα σε βάθος. Οι υπόλοιποι μαθητές όμως είναι καταδικασμένοι να ακολουθήσουν επαγγελματική σταδιοδρομία χωρίς βασικές γνώσεις οικονομίας. Παγκόσμια πρωτοτυπία; Ας το διαψεύσουμε και έστω την τελευταία στιγμή ας γίνει μια σοβαρή διόρθωση επ' αυτού.