Ειναι λυπηρό στις μέρες μας να περικόπτεται το μάθημα της πληροφορικής από τα σχολεία της Βθμιας εκπαίδευσης, τη στιγμή μάλιστα που γίνεται λόγος για ψηφιακό σχολείο!
Δυστυχώς όμως ο κοινός νους (κρίνοντας προφανώς τις προσωπικές του γνώσεις ο καθένας) έχει ταυτήσει την πληροφορική με κάποιες ειδικές εφαρμογές και πακέτα!Δεν είναι έτσι. Η πληροφορική είναι επιστήμη και ως επιστήμη πρέπει να αντιμετωπίζεται. Μάλιστα επικουρικά και αναμφίβολα, έχει συμβάλει στην προβολή-ανάδειξη-ανάπτυξη άλλων επιστημών! Μέσω των διαφόρων τομέων εφαρμογής της, φαίνεται και η αξια της.
Προτείνω το μάθημα να γίνει υποχρεωτικό σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης και με εξιδείκευση όπου απαιτείται, σε όλες τις τάξεις, με αναμορφωμένα, νέα προγράμματα σπουδών, προάγοντας αξίες, ιδανικά, πολιτισμό!
Ειναι λυπηρό στις μέρες μας να περικόπτεται το μάθημα της πληροφορικής από τα σχολεία της Βθμιας εκπαίδευσης, τη στιγμή μάλιστα που γίνεται λόγος για ψηφιακό σχολείο! Δυστυχώς όμως ο κοινός νους (κρίνοντας προφανώς τις προσωπικές του γνώσεις ο καθένας) έχει ταυτήσει την πληροφορική με κάποιες ειδικές εφαρμογές και πακέτα!Δεν είναι έτσι. Η πληροφορική είναι επιστήμη και ως επιστήμη πρέπει να αντιμετωπίζεται. Μάλιστα επικουρικά και αναμφίβολα, έχει συμβάλει στην προβολή-ανάδειξη-ανάπτυξη άλλων επιστημών! Μέσω των διαφόρων τομέων εφαρμογής της, φαίνεται και η αξια της. Προτείνω το μάθημα να γίνει υποχρεωτικό σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης και με εξιδείκευση όπου απαιτείται, σε όλες τις τάξεις, με αναμορφωμένα, νέα προγράμματα σπουδών, προάγοντας αξίες, ιδανικά, πολιτισμό!