Η Εισαγωγή στην Αλγοριθμική σκέψη και η Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (Προγραμματισμός) είναι δύο μαθήματα που θα έπρεπε υποχρεωτικά να διδάσκονται οι μαθητές που θέλουν να εισαχθούν σε τμήματα με τεχνολογικό προσανατολισμό όπως είναι οι πολυτεχνικές σχολές και τα τμήματα πληροφορικής. Δε θα πρέπει η Πληροφορική να αντιμετωπίζεται μόνο ως διδασκαλία δεξιοτήτων (εκμάθηση εφαρμογών γραφείου) αλλά ως επιστήμη. Και επιτέλους θα περιμέναμε την πιστοποίηση των δεξιοτήτων πληροφορικής στο Γυμνάσιο με τη δημιουργία Κρατικού Πιστοποιητικού Πληροφρικής. Αυτό απαιτεί την 2ωρη διδασκαλία του μαθήματος στο Γυμνάσιο και θα απάλασσε τους γονείς από τα έξοδα απόκτησης πτυχίων πληροφορικής από ιδιωτικούς φορείς (ECDL κτλ)
Η Εισαγωγή στην Αλγοριθμική σκέψη και η Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (Προγραμματισμός) είναι δύο μαθήματα που θα έπρεπε υποχρεωτικά να διδάσκονται οι μαθητές που θέλουν να εισαχθούν σε τμήματα με τεχνολογικό προσανατολισμό όπως είναι οι πολυτεχνικές σχολές και τα τμήματα πληροφορικής. Δε θα πρέπει η Πληροφορική να αντιμετωπίζεται μόνο ως διδασκαλία δεξιοτήτων (εκμάθηση εφαρμογών γραφείου) αλλά ως επιστήμη. Και επιτέλους θα περιμέναμε την πιστοποίηση των δεξιοτήτων πληροφορικής στο Γυμνάσιο με τη δημιουργία Κρατικού Πιστοποιητικού Πληροφρικής. Αυτό απαιτεί την 2ωρη διδασκαλία του μαθήματος στο Γυμνάσιο και θα απάλασσε τους γονείς από τα έξοδα απόκτησης πτυχίων πληροφορικής από ιδιωτικούς φορείς (ECDL κτλ)