Σε ένα σύγχρονο σχολείο, είναι αδιανόητη η μη ύπαρξη της Πληροφορικής.
Τα ερωτήματα που δημιουργούνται είναι αμείλικτα και απαιτούν απαντήσεις.
Στη ηλικία που τα παιδιά αποκτούν πλέον αναλυτική και κριτική σκέψη, γιατί τους στερείτε ένα σημαντικό εργαλείο;
Η επιστήμη της πληροφορικής τρέχει με γοργούς ρυθμούς. Γιατί δημιουργείτε ένα "κενό" τουλάχιστον 3 ετών στην επαφή των παιδιών με την επιστήμη της Πληροφορικής;
Για ποιό λόγο απαξιώνετε τα εργαστήρια πληροφορικής που με τόσο κόπο και χρήματα έχουν στηθεί;
Σε ποιο σύγχρονο ευρωπαϊκό πρόγραμμα σπουδών απουσιάζει η Πληροφορική από το Λύκειο;
Πρέπει κάποια στιγμή οι ιθύνοντες του υπουργείου να καταλάβουν ότι είναι άλλο πράγμα η Πληροφορική ως δεξιότητα και χρήση του Η/Υ και άλλο πράγμα η Πληροφορική ως επιστήμη.
Μια κοινωνία με ψηφιακό αναλφαβητισμό δεν έχει κανένα μέλλον και δυστυχώς βάζετε την υπογραφή σας σε αυτό.
Σε ένα σύγχρονο σχολείο, είναι αδιανόητη η μη ύπαρξη της Πληροφορικής. Τα ερωτήματα που δημιουργούνται είναι αμείλικτα και απαιτούν απαντήσεις. Στη ηλικία που τα παιδιά αποκτούν πλέον αναλυτική και κριτική σκέψη, γιατί τους στερείτε ένα σημαντικό εργαλείο; Η επιστήμη της πληροφορικής τρέχει με γοργούς ρυθμούς. Γιατί δημιουργείτε ένα "κενό" τουλάχιστον 3 ετών στην επαφή των παιδιών με την επιστήμη της Πληροφορικής; Για ποιό λόγο απαξιώνετε τα εργαστήρια πληροφορικής που με τόσο κόπο και χρήματα έχουν στηθεί; Σε ποιο σύγχρονο ευρωπαϊκό πρόγραμμα σπουδών απουσιάζει η Πληροφορική από το Λύκειο; Πρέπει κάποια στιγμή οι ιθύνοντες του υπουργείου να καταλάβουν ότι είναι άλλο πράγμα η Πληροφορική ως δεξιότητα και χρήση του Η/Υ και άλλο πράγμα η Πληροφορική ως επιστήμη. Μια κοινωνία με ψηφιακό αναλφαβητισμό δεν έχει κανένα μέλλον και δυστυχώς βάζετε την υπογραφή σας σε αυτό.