Eίμαι μητέρα μαθητή που θα φοιτήσει στην Α Λυκείου. Ο γιος μου ενδιαφέρεται να σπουδάσει Οικονομικές Επιστήμες όπως και τόσοι άλλοι νέοι. Δεν καταλαβαίνω γιατί καταργείται το μάθημα των Οικονομικών στην Α Λυκείου. Θα αφομοιωθεί με το μάθημα πολιτικών και κοινωνικών επιστημών. Πέρσι, στη Γ Γυμνασίου διδάχθηκε Κοινωνική Αγωγή από ότι γνωρίζω. Ποιός ο λόγος να επαναληφθεί η ίδια ύλη ή παρόμοια και στην Α΄και στην Β΄Λυκείου; Οι οικονομικές γνώσεις πιστεύω είναι απαραίτητες σε παιδιά της εφηβείας που σιγά - σιγά αυτονομούνται και γίνονται ανεξάρτητα από τους γονείς τους. Επίσης, θεωρώ ότι συμβαίνει μια διάκριση για τους μαθητές που θα επιλέξουν την ομάδα των οικονομικών σπουδών στη Γ΄Λυκείου. Γιατί δεν δημιουργείται ομάδα προσανατολισμού και στις οικονομικές επιστήμες στη Β΄λυκείου; Δεν θα πρέπει να δίνεται το δικαίωμα και σε αυτούς όπως και στους μαθητές των άλλων κατευθύνσεων, να προετοιμαστούν καλύτερα για τις σπουδές που θα επιλέξουν την επόμενη χρονιά; Τέλος, θα ζητούσα τα μαθήματα των αγγλικών και των υπολογιστών που διδάσκονται στο Γυμνάσιο και Λύκειο να έχουν πραγματική αξία. Δεν έχουμε πλέον τη δυνατότητα να πληρώνουμε τόσα χρήματα σε ιδιαίτερα και φροντιστήρια για πτυχία Παλσο, ECDL κτλ.. Πρέπει στο σχολείο μέσα να δίνονται τα βασικά αυτά διπλώματα.
Σας ευχαριστώ πολύ, κύριε υπουργέ, που μου δώσατε την ευκαιρία να σας μεταφέρω τις απόψεις μου
Eίμαι μητέρα μαθητή που θα φοιτήσει στην Α Λυκείου. Ο γιος μου ενδιαφέρεται να σπουδάσει Οικονομικές Επιστήμες όπως και τόσοι άλλοι νέοι. Δεν καταλαβαίνω γιατί καταργείται το μάθημα των Οικονομικών στην Α Λυκείου. Θα αφομοιωθεί με το μάθημα πολιτικών και κοινωνικών επιστημών. Πέρσι, στη Γ Γυμνασίου διδάχθηκε Κοινωνική Αγωγή από ότι γνωρίζω. Ποιός ο λόγος να επαναληφθεί η ίδια ύλη ή παρόμοια και στην Α΄και στην Β΄Λυκείου; Οι οικονομικές γνώσεις πιστεύω είναι απαραίτητες σε παιδιά της εφηβείας που σιγά - σιγά αυτονομούνται και γίνονται ανεξάρτητα από τους γονείς τους. Επίσης, θεωρώ ότι συμβαίνει μια διάκριση για τους μαθητές που θα επιλέξουν την ομάδα των οικονομικών σπουδών στη Γ΄Λυκείου. Γιατί δεν δημιουργείται ομάδα προσανατολισμού και στις οικονομικές επιστήμες στη Β΄λυκείου; Δεν θα πρέπει να δίνεται το δικαίωμα και σε αυτούς όπως και στους μαθητές των άλλων κατευθύνσεων, να προετοιμαστούν καλύτερα για τις σπουδές που θα επιλέξουν την επόμενη χρονιά; Τέλος, θα ζητούσα τα μαθήματα των αγγλικών και των υπολογιστών που διδάσκονται στο Γυμνάσιο και Λύκειο να έχουν πραγματική αξία. Δεν έχουμε πλέον τη δυνατότητα να πληρώνουμε τόσα χρήματα σε ιδιαίτερα και φροντιστήρια για πτυχία Παλσο, ECDL κτλ.. Πρέπει στο σχολείο μέσα να δίνονται τα βασικά αυτά διπλώματα. Σας ευχαριστώ πολύ, κύριε υπουργέ, που μου δώσατε την ευκαιρία να σας μεταφέρω τις απόψεις μου