Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης2. Μεταθέσεις και ΑποσπάσειςΣχόλιο του χρήστη Νίκος Βέρτος | 28 Νοεμβρίου 2009, 16:04
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετικά με τον σχολιασμό της κ. Κολυβά λίγο παρακάτω για τους αποσπασμένους, απαντώ με το σχόλιο του κ. ΒΑΣΙΛΗΣ Χ.Σ. στη Θεματική ενότητα των κρίσεων των στελεχών: ......... 2. Μόνο η εμπειρία δεν συνεπάγεται επάρκεια διοικητική. 3. Μόνο τα αυξημένα ακαδημαϊκά προσόντα δεν συνεπάγονται επάρκεια διοικητική. 4. Ο συνδυασμός εμπειρίας και αυξημένων ακαδημαϊκών προσόντων είναι το βέλτιστο. Το σωστό ζύγιασμα ανάμεσα στα δύο είναι το ζητούμενο. ............... Κάποιος λέει λίγο νωρίτερα "Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙ. ΤΙ ΣΠΟΥΔΑΣΕ, ΤΙ ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΧΕΙ" Αν κάποιος άσχετος αποσπάστηκε (κακώς) χωρίς κανένα τυπικό προσόν για 10 χρόνια σε σοβαρή, εξειδικευμένων απαιτήσεων, διοικητική θέση (π.χ. Ψηφιακή σύγκλιση) και απέκτησε κάποια εμπειρία (που ο σχετικός θα την αποκτούσε σε 6 μήνες), τότε καιρός να γυρίσει στην εκπαίδευση και να εφαρμόσει εκεί όσα έμαθε. Μπορεί να γίνει Διευθυντής σε ένα Λύκειο αξιοποιώντας την(χαριστική) εμπειρία που απέκτησε.