Πριν από 20 περίπου χρόνια πέρασα στο Πολυτεχνείο δίνοντας 1η δέσμη Μαθηματικά,Φυσική Χημεία και Έκθεση. Στη σχολή Μαθηματικά κάναμε άπειρα, Φυσική αρκετα και Χημεία καθόλου.Όλα τα μαθήματα βασίζονταν σε γνώσεις που είχαμε αποκτησει ως μαθητές εκτός από τα μαθηματα Προγραμματισμού και γι'αυτο μας δυσκόλεψε πολύ.Εδώ και 14 χρόνια το Υπουργειο διόρθωσε αυτό το κενό βάζοντας ως εξεταζόμενο μάθημα το ΑΕΠΠ. Τώρα γυρνά ξανά πίσω δυσκολευοντας περισσότερους φοιτητές αφού οι Πόλυτεχνικές και οι Σχολές Πληροφορικής είναι πολύ περισσότερες.
Οι φοιτητές των Σχολών Υγειας,Οικονομικών Σχολών, Ανθρωπιστικών και Νομικών Σχολών παίρνουν τις βασικές γνώσεις της Βιολογίας,των Οικονομικών και των Αρχαιών αντίστοιχα, ως μαθητές.Το ίδιο και οι φοιτητές των Πολυτεχνικών και Σχολών Πληροφορικής πρέπει να αποκτούν τις βασικές γνωσεις του Προγραμματισμού στο Λυκειο και να εξετάζονται πανελλαδικά.
Η πρόταση μου λοιπόν είναι οι Τεχνολογικές Σχολές να εξετάζονται στο Προγραμματισμό και οχι στη Χημεία με εξαιρεση ίσως τους Χημικούς Μηχ.
Πριν από 20 περίπου χρόνια πέρασα στο Πολυτεχνείο δίνοντας 1η δέσμη Μαθηματικά,Φυσική Χημεία και Έκθεση. Στη σχολή Μαθηματικά κάναμε άπειρα, Φυσική αρκετα και Χημεία καθόλου.Όλα τα μαθήματα βασίζονταν σε γνώσεις που είχαμε αποκτησει ως μαθητές εκτός από τα μαθηματα Προγραμματισμού και γι'αυτο μας δυσκόλεψε πολύ.Εδώ και 14 χρόνια το Υπουργειο διόρθωσε αυτό το κενό βάζοντας ως εξεταζόμενο μάθημα το ΑΕΠΠ. Τώρα γυρνά ξανά πίσω δυσκολευοντας περισσότερους φοιτητές αφού οι Πόλυτεχνικές και οι Σχολές Πληροφορικής είναι πολύ περισσότερες. Οι φοιτητές των Σχολών Υγειας,Οικονομικών Σχολών, Ανθρωπιστικών και Νομικών Σχολών παίρνουν τις βασικές γνώσεις της Βιολογίας,των Οικονομικών και των Αρχαιών αντίστοιχα, ως μαθητές.Το ίδιο και οι φοιτητές των Πολυτεχνικών και Σχολών Πληροφορικής πρέπει να αποκτούν τις βασικές γνωσεις του Προγραμματισμού στο Λυκειο και να εξετάζονται πανελλαδικά. Η πρόταση μου λοιπόν είναι οι Τεχνολογικές Σχολές να εξετάζονται στο Προγραμματισμό και οχι στη Χημεία με εξαιρεση ίσως τους Χημικούς Μηχ.