Τόσα χρόνια περιμέναμε την αναβάθμιση των μαθημάτων πληροφορικής στο Λύκειο: Από επιλογής να γίνουν υποχρεωτικά και να μετράει ο βαθμός τους στο γενικό μέσο όρο. Ειδικά το τελευταίο αποτελούσε μια μεγάλη ανισότητα σε σχέση με τα άλλα μαθήματα, η οποία οδηγούσε στην απαξίωση του μαθήματος (αφού ο βαθμός του δεν "μετρούσε" οι μαθητές δεν το υπολόγιζαν). Αντί γι'αυτό βλέπουμε τώρα όχι μόνο την κατάργηση αυτών από Β και Γ Λυκείου, αλλά και του πανελλαδικά εξεταζόμενου μαθήματος ΑΕΠΠ. Θα πρέπει να δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να διδαχθούν αντίστοιχο το μάθημα που τους εισάγει σε μια επιστήμη και ένα τρόπο σκέψης που οι περισσότεροι, εφόσον κατευθύνονται σε τεχνολογικές σχολές, θα συναντήσουν μπροστά τους. Εδώ δεν είμαστε για να κρίνουμε ποια επιστήμη είναι καλύτερη από την άλλη. Ας παρέχεται η δυνατότητα και ο καθένας ανάλογα με την κλίση του αποφασίζει. Η κατάργηση του μαθήματος Αλγοριθμικής από το Λύκειο, αν γίνει τελικά, είναι μεγάλο λάθος.
Παράπλευρη απώλεια αυτής της απόφασης θα είναι η αποψίλωση των Λυκείων από καθηγητές πληροφορικής οι οποίοι κατά γενική ομολογία κάνουν όλη τη "χαμαλοδουλειά" όσον αφορά το διοικητικό έργο. Ο όγκος και η πολυπλοκότητα των εργασιών που απαιτούνται στο Λύκειο έχει καταστήσει σχεδόν αδύνατη τη διεκπεραίωσή τους από άλλες ειδικότητες, οι οποίες εξάλλου δεν δείχνουν και καμία προθυμία γι'αυτό. Τα Λύκεια θα "παραλύσουν" χωρίς τους πληροφορικούς.
Συνοψίζοντας, πιστεύω η απομάκρυνση των μαθημάτων πληροφορικής και των καθηγητών πληροφορικής από τα Λύκεια θα είναι μέγιστο λάθος. Υπάρχει η πολιτική βούληση να διορθωθεί έστω και τώρα;
Τόσα χρόνια περιμέναμε την αναβάθμιση των μαθημάτων πληροφορικής στο Λύκειο: Από επιλογής να γίνουν υποχρεωτικά και να μετράει ο βαθμός τους στο γενικό μέσο όρο. Ειδικά το τελευταίο αποτελούσε μια μεγάλη ανισότητα σε σχέση με τα άλλα μαθήματα, η οποία οδηγούσε στην απαξίωση του μαθήματος (αφού ο βαθμός του δεν "μετρούσε" οι μαθητές δεν το υπολόγιζαν). Αντί γι'αυτό βλέπουμε τώρα όχι μόνο την κατάργηση αυτών από Β και Γ Λυκείου, αλλά και του πανελλαδικά εξεταζόμενου μαθήματος ΑΕΠΠ. Θα πρέπει να δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να διδαχθούν αντίστοιχο το μάθημα που τους εισάγει σε μια επιστήμη και ένα τρόπο σκέψης που οι περισσότεροι, εφόσον κατευθύνονται σε τεχνολογικές σχολές, θα συναντήσουν μπροστά τους. Εδώ δεν είμαστε για να κρίνουμε ποια επιστήμη είναι καλύτερη από την άλλη. Ας παρέχεται η δυνατότητα και ο καθένας ανάλογα με την κλίση του αποφασίζει. Η κατάργηση του μαθήματος Αλγοριθμικής από το Λύκειο, αν γίνει τελικά, είναι μεγάλο λάθος. Παράπλευρη απώλεια αυτής της απόφασης θα είναι η αποψίλωση των Λυκείων από καθηγητές πληροφορικής οι οποίοι κατά γενική ομολογία κάνουν όλη τη "χαμαλοδουλειά" όσον αφορά το διοικητικό έργο. Ο όγκος και η πολυπλοκότητα των εργασιών που απαιτούνται στο Λύκειο έχει καταστήσει σχεδόν αδύνατη τη διεκπεραίωσή τους από άλλες ειδικότητες, οι οποίες εξάλλου δεν δείχνουν και καμία προθυμία γι'αυτό. Τα Λύκεια θα "παραλύσουν" χωρίς τους πληροφορικούς. Συνοψίζοντας, πιστεύω η απομάκρυνση των μαθημάτων πληροφορικής και των καθηγητών πληροφορικής από τα Λύκεια θα είναι μέγιστο λάθος. Υπάρχει η πολιτική βούληση να διορθωθεί έστω και τώρα;