Το Σχέδιο Νόμου για το Νέο Λύκειο δεν περιλαμβάνει μαθήματα Πληροφορικής (πέρα από ένα μάθημα επιλογής στην Α’ Λυκείου). ΄΄Στην εποχή της Πληροφορίας΄΄ η Πληροφορική απουσιάζει…
Οι ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις επιβάλλουν την εξέλιξη και τον εκσυγχρονισμό των εκπαιδευτικών συστημάτων. Με το Νέο Λύκειο το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα φαίνεται να γυρίζει πίσω στην εποχή των Δεσμών! Απουσιάζουν τα μαθήματα εκείνα που αναπτύσσουν την κριτική, αναλυτική και συνθετική σκέψη των μαθητών! Απουσιάζουν μαθήματα που επιτρέπουν στο μαθητή να γνωρίσει και να κατανοήσει την ορθή χρήση ενός συνόλου από απαραίτητες εφαρμογές της Πληροφορικής αλλά και να αναπτύξει ώριμη «ψηφιακή συμπεριφορά» που θα του επιτρέψει να ενταχθεί και να λειτουργήσει ως πολίτης των μελλοντικών ψηφιακών κοινωνιών.
Σύμφωνα με όλα τα παραπάνω είναι απαραίτητη η τροποποίηση του Σχεδίου Νόμου ώστε τα μαθήματα Πληροφορικής-Προγραμματισμού να διδάσκονται σε όλες τις τάξεις του Γενικού Λυκείου. Δεν είναι δυνατόν να μην υπάρχει πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα για όσους υποψηφίους επιθυμούν να φοιτήσουν σε ένα από τα ΄΄πολλά΄΄ τμήματα Πληροφορικής ή Μηχανικών Υπολογιστών της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι η Πληροφορική είναι το μέλλον μιας σύγχρονης χώρας και το μέλλον στηρίζεται στα παιδιά μας και την εκπαίδευσή τους…
Το Σχέδιο Νόμου για το Νέο Λύκειο δεν περιλαμβάνει μαθήματα Πληροφορικής (πέρα από ένα μάθημα επιλογής στην Α’ Λυκείου). ΄΄Στην εποχή της Πληροφορίας΄΄ η Πληροφορική απουσιάζει… Οι ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις επιβάλλουν την εξέλιξη και τον εκσυγχρονισμό των εκπαιδευτικών συστημάτων. Με το Νέο Λύκειο το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα φαίνεται να γυρίζει πίσω στην εποχή των Δεσμών! Απουσιάζουν τα μαθήματα εκείνα που αναπτύσσουν την κριτική, αναλυτική και συνθετική σκέψη των μαθητών! Απουσιάζουν μαθήματα που επιτρέπουν στο μαθητή να γνωρίσει και να κατανοήσει την ορθή χρήση ενός συνόλου από απαραίτητες εφαρμογές της Πληροφορικής αλλά και να αναπτύξει ώριμη «ψηφιακή συμπεριφορά» που θα του επιτρέψει να ενταχθεί και να λειτουργήσει ως πολίτης των μελλοντικών ψηφιακών κοινωνιών. Σύμφωνα με όλα τα παραπάνω είναι απαραίτητη η τροποποίηση του Σχεδίου Νόμου ώστε τα μαθήματα Πληροφορικής-Προγραμματισμού να διδάσκονται σε όλες τις τάξεις του Γενικού Λυκείου. Δεν είναι δυνατόν να μην υπάρχει πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα για όσους υποψηφίους επιθυμούν να φοιτήσουν σε ένα από τα ΄΄πολλά΄΄ τμήματα Πληροφορικής ή Μηχανικών Υπολογιστών της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι η Πληροφορική είναι το μέλλον μιας σύγχρονης χώρας και το μέλλον στηρίζεται στα παιδιά μας και την εκπαίδευσή τους…