Πάντως αφού η όλη συζήτηση διεξάγεται σε αυτήν την πάρα πολύ δύσκολη περίοδο για την χώρα μας, πρέπει πια να γίνει η μεταρρύθμιση που θα δόση ώθηση και στην οικονομία αλλα και στην ίδια την χώρα. Κάτι που όλες η χώρες του δυτικού κόσμου έχουν υιοθετήσει. Η ελεύθερη πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με δωρεάν παρακολούθηση με κοινωνικά και οικονομικά κριτήρια και αξιολόγηση του φοιτητή στο Α έτος της σχολής .
Δηλαδή εφόσον κάποιος πάρει το απολυτήριο από το σχεδιαζόμενο λύκειο θα κάνη αίτηση στις σχολές και τμήματα που επιθυμεί και ανάλογα τα οικονομικά και κοινωνικά του κριτήρια θα εντάσσεται είτε στους δικαιούχους δωρεάν παρακολούθησης είτε σε αυτούς που έχουν την δυνατότητα να δίνουν ένα κλιμακούμενο ποσό ανάλογα το εισόδημα τους. Άρα τα χρήματα που ξοδεύονται στα φροντιστήρια απο τους έχοντες και (δυστυχώς) μη έχοντες ,θα πηγαίνουν ( αν δεν έχει τα κριτήρια για δωρεάν παρακολούθηση) στο να σπουδάσει ο κάθε ένας αυτό που μπορεί και θέλει και όχι αυτό που η τύχη ( και όχι μόνο) τον οδήγησε εκεί .
Έτσι το Λύκειο θα επιτελέσει το έργο του , το Πανεπιστήμιο το δικό του και η χώρα θα έχει πλέον ένα εκπαιδευτικό σύστημα ,που με κοινωνικό τρόπο, θα παράγει τον ανεκτίμητο <> που λέγεται σωστά μορφωμένους πολίτες.
( Μέχρι να επετεύχθη αυτό πρέπει να αναβαθμιστούν τα μόνα κοινωνικά κομμάτια αυτού του συστήματος (Που αναφέρονται και στην παράγραφο Τριτοβάθμια Εκπαίδευση) 5% και 10%.
Πάντως αφού η όλη συζήτηση διεξάγεται σε αυτήν την πάρα πολύ δύσκολη περίοδο για την χώρα μας, πρέπει πια να γίνει η μεταρρύθμιση που θα δόση ώθηση και στην οικονομία αλλα και στην ίδια την χώρα. Κάτι που όλες η χώρες του δυτικού κόσμου έχουν υιοθετήσει. Η ελεύθερη πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με δωρεάν παρακολούθηση με κοινωνικά και οικονομικά κριτήρια και αξιολόγηση του φοιτητή στο Α έτος της σχολής . Δηλαδή εφόσον κάποιος πάρει το απολυτήριο από το σχεδιαζόμενο λύκειο θα κάνη αίτηση στις σχολές και τμήματα που επιθυμεί και ανάλογα τα οικονομικά και κοινωνικά του κριτήρια θα εντάσσεται είτε στους δικαιούχους δωρεάν παρακολούθησης είτε σε αυτούς που έχουν την δυνατότητα να δίνουν ένα κλιμακούμενο ποσό ανάλογα το εισόδημα τους. Άρα τα χρήματα που ξοδεύονται στα φροντιστήρια απο τους έχοντες και (δυστυχώς) μη έχοντες ,θα πηγαίνουν ( αν δεν έχει τα κριτήρια για δωρεάν παρακολούθηση) στο να σπουδάσει ο κάθε ένας αυτό που μπορεί και θέλει και όχι αυτό που η τύχη ( και όχι μόνο) τον οδήγησε εκεί . Έτσι το Λύκειο θα επιτελέσει το έργο του , το Πανεπιστήμιο το δικό του και η χώρα θα έχει πλέον ένα εκπαιδευτικό σύστημα ,που με κοινωνικό τρόπο, θα παράγει τον ανεκτίμητο <> που λέγεται σωστά μορφωμένους πολίτες. ( Μέχρι να επετεύχθη αυτό πρέπει να αναβαθμιστούν τα μόνα κοινωνικά κομμάτια αυτού του συστήματος (Που αναφέρονται και στην παράγραφο Τριτοβάθμια Εκπαίδευση) 5% και 10%.