Με λύπη μου διαπιστώνω ότι το σχέδιο για το γενικό λύκειο δεν αποτελεί προϊόν διαβούλευσης και σε βάθος επεξεργασίας της παιδείας που θέλουμε να έχουμε για τα παιδιά μας. Το νέο σχολείο θα αποτελεί δυστυχώς μια κακή συνέχεια κάποιων σχεδίων προηγούμενων δεκαετιών με έμφαση στην αποστήθιση, την παπαγαλία, την ατελείωτη ασκησιολογία και την προσήλωση σε ένα σύστημα που το μόνο που θα εξυπηρετεί θα είναι η συμμετοχή των μαθητών στις εξετάσεις.
Πώς αλλιώς να εξηγηθούν οι πάρα πολλές ώρες που αφιερώνονται σε ελάχιστα μαθήματα (8!!! ώρες Βιολογία, 6!! ώρες Χημεία κ.λ.π.) σε βάρος άλλων μαθημάτων και επιστημών (έχει αναφερθεί σχεδόν από όλα τα σχόλια στη διαβούλευση η χαρακτηριστική, άδικαιολόγητη, αντιεκπαιδευτική απουσία της επιστήμης της Πληροφορικής).
Λυπάμαι αλλά το σχέδιο είναι χωρίς φαντασία, χωρίς όραμα και χωρίς στόχους για τη νεολαία. Αποτελεί ένα κακό πισωγύρισμα 30 χρόνων.
Προτείνω να μην ψηφιστεί σε καμία περίπτωση με αυτή τη μορφή, να ακουστούν και να ληφθούν επιτέλους υπόψιν όλες οι τεκμηριωμένες θέσεις των επίσημων φορέων και ενώσεων όλων των επιστημονικών πεδίων,να ξανασχεδιαστεί εκ νέου με τέτοιο τρόπο που να υπάρχει μια δίκαιη και ισοβαρής εκπροσώπηση όλων των επιστημών ώστε το σχολείο να παρέχει μόρφωση και να είναι ελκυστικό και σύγχρονο με το πρόγραμμά του.
Ας λάβει υπόψιν το Υπουργείο τη διαβούλευση, νομίζω ότι σχεδόν όλα τα σχόλια που έχουν γραφεί τονίζουν αυτά που έγραψα παραπάνω.
Με λύπη μου διαπιστώνω ότι το σχέδιο για το γενικό λύκειο δεν αποτελεί προϊόν διαβούλευσης και σε βάθος επεξεργασίας της παιδείας που θέλουμε να έχουμε για τα παιδιά μας. Το νέο σχολείο θα αποτελεί δυστυχώς μια κακή συνέχεια κάποιων σχεδίων προηγούμενων δεκαετιών με έμφαση στην αποστήθιση, την παπαγαλία, την ατελείωτη ασκησιολογία και την προσήλωση σε ένα σύστημα που το μόνο που θα εξυπηρετεί θα είναι η συμμετοχή των μαθητών στις εξετάσεις. Πώς αλλιώς να εξηγηθούν οι πάρα πολλές ώρες που αφιερώνονται σε ελάχιστα μαθήματα (8!!! ώρες Βιολογία, 6!! ώρες Χημεία κ.λ.π.) σε βάρος άλλων μαθημάτων και επιστημών (έχει αναφερθεί σχεδόν από όλα τα σχόλια στη διαβούλευση η χαρακτηριστική, άδικαιολόγητη, αντιεκπαιδευτική απουσία της επιστήμης της Πληροφορικής). Λυπάμαι αλλά το σχέδιο είναι χωρίς φαντασία, χωρίς όραμα και χωρίς στόχους για τη νεολαία. Αποτελεί ένα κακό πισωγύρισμα 30 χρόνων. Προτείνω να μην ψηφιστεί σε καμία περίπτωση με αυτή τη μορφή, να ακουστούν και να ληφθούν επιτέλους υπόψιν όλες οι τεκμηριωμένες θέσεις των επίσημων φορέων και ενώσεων όλων των επιστημονικών πεδίων,να ξανασχεδιαστεί εκ νέου με τέτοιο τρόπο που να υπάρχει μια δίκαιη και ισοβαρής εκπροσώπηση όλων των επιστημών ώστε το σχολείο να παρέχει μόρφωση και να είναι ελκυστικό και σύγχρονο με το πρόγραμμά του. Ας λάβει υπόψιν το Υπουργείο τη διαβούλευση, νομίζω ότι σχεδόν όλα τα σχόλια που έχουν γραφεί τονίζουν αυτά που έγραψα παραπάνω.