Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να περιορίσουμε τη δυνατότητα των μαθητών που επιλέγουν τις επιστήμες υγείας να εισάγονται, εφόσον το επιθυμούν, σε σχολές του τεχνολογικού πεδίου (πολυτεχνικές σχολές κ.α.). Το “μπετονάρισμα” αυτών των μαθητών σε μία μόνο δέσμη επιλογών σχολών υγείας ήταν ένα σημαντικό λάθος του προηγούμενου συστήματος των Δεσμών, το οποίο με επιτυχία αντιμετωπίστηκε από το παρόν σύστημα. Επιτέλους, δεν πρέπει να τιμωρείται ο μαθητής που επιλέγει το πεδίο των επιστημών υγείας με τον αποκλεισμό του από την μεγαλύτερη ομάδα των σχολών της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, τις σχολές του τεχνολογικού πεδίου. Επομένως, για να είναι δυνατή η επιλογή σχολών του τεχνολογικού πεδίου από μαθητές των επιστημών υγείας αλλά και για την κάλυψη βασικών προαπαιτούμενων μαθηματικών αναγκών των ιατρικών και βιολογικών σχολών (σύμφωνα με τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών των αντίστοιχων σχολών) κρίνεται υποχρεωτική η κοινή διδασκαλία των Μαθηματικών στο πεδίο των επιστημών υγείας και στο τεχνολογικό πεδίο όπως προβλέπει το παρόν σύστημα Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Για το λόγο αυτό προτείνουμε να παραμείνουν, τα Μαθηματικά κατεύθυνσης στο πεδίο των επιστημών υγείας.
Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να περιορίσουμε τη δυνατότητα των μαθητών που επιλέγουν τις επιστήμες υγείας να εισάγονται, εφόσον το επιθυμούν, σε σχολές του τεχνολογικού πεδίου (πολυτεχνικές σχολές κ.α.). Το “μπετονάρισμα” αυτών των μαθητών σε μία μόνο δέσμη επιλογών σχολών υγείας ήταν ένα σημαντικό λάθος του προηγούμενου συστήματος των Δεσμών, το οποίο με επιτυχία αντιμετωπίστηκε από το παρόν σύστημα. Επιτέλους, δεν πρέπει να τιμωρείται ο μαθητής που επιλέγει το πεδίο των επιστημών υγείας με τον αποκλεισμό του από την μεγαλύτερη ομάδα των σχολών της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, τις σχολές του τεχνολογικού πεδίου. Επομένως, για να είναι δυνατή η επιλογή σχολών του τεχνολογικού πεδίου από μαθητές των επιστημών υγείας αλλά και για την κάλυψη βασικών προαπαιτούμενων μαθηματικών αναγκών των ιατρικών και βιολογικών σχολών (σύμφωνα με τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών των αντίστοιχων σχολών) κρίνεται υποχρεωτική η κοινή διδασκαλία των Μαθηματικών στο πεδίο των επιστημών υγείας και στο τεχνολογικό πεδίο όπως προβλέπει το παρόν σύστημα Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Για το λόγο αυτό προτείνουμε να παραμείνουν, τα Μαθηματικά κατεύθυνσης στο πεδίο των επιστημών υγείας.