Διαφωνώ με τη λογική τα ΙΕΚ να υποκαθιστούν την τυπική Επαγγελματική Εκπαίδευση. Πρέπει να επαναπροσανατολιστεί και να επανασχεδιαστεί ο ρόλος τους. Στο νομοσχέδιο αυτό φαίνεται η προχειρότητα σύνταξης του συγκεκριμένου άρθρου από την παράλογα υπερβολική διάρκεια σπουδών κάποιων ειδικοτήτων όπως επίσης και από την αφαίρεση - για άγνωστο λόγο - του Τομέα Μηχανολογίας, Ηλεκτρολογίας και Ηλεκτρονικής. Έτσι για παράδειγμα αναφέρω ότι δεν υπάρχει πουθενά (ΕΠΑΛ-ΣΕΚ-ΙΕΚ η ειδικότητα του Τεχνικού Ανελκυστήρων (εξειδίκευση ηλεκτρολογικού τομέα) με θεσμοθετημένη άδεια άσκησης επαγγέλματος και μεγάλη επαγγελματική δραστηριότητα.
Προτείνω τη συνέχιση λειτουργίας των ΙΕΚ ως του μοναδικού φορέα παροχής μη τυπικής επαγγελματικής κατάρτισης με ειδικότητες κυρίως εξειδίκευσης και διάρκεια σπουδών ανάλογα με την ειδικότητα (οι περισσότερες ειδικότητες από αυτές που αναφέρονται στο παρόν νομοσχέδιο δεν απαιτούν περισσότερα από δύο εξάμηνα φοίτησης).
Διαφωνώ με τη λογική τα ΙΕΚ να υποκαθιστούν την τυπική Επαγγελματική Εκπαίδευση. Πρέπει να επαναπροσανατολιστεί και να επανασχεδιαστεί ο ρόλος τους. Στο νομοσχέδιο αυτό φαίνεται η προχειρότητα σύνταξης του συγκεκριμένου άρθρου από την παράλογα υπερβολική διάρκεια σπουδών κάποιων ειδικοτήτων όπως επίσης και από την αφαίρεση - για άγνωστο λόγο - του Τομέα Μηχανολογίας, Ηλεκτρολογίας και Ηλεκτρονικής. Έτσι για παράδειγμα αναφέρω ότι δεν υπάρχει πουθενά (ΕΠΑΛ-ΣΕΚ-ΙΕΚ η ειδικότητα του Τεχνικού Ανελκυστήρων (εξειδίκευση ηλεκτρολογικού τομέα) με θεσμοθετημένη άδεια άσκησης επαγγέλματος και μεγάλη επαγγελματική δραστηριότητα. Προτείνω τη συνέχιση λειτουργίας των ΙΕΚ ως του μοναδικού φορέα παροχής μη τυπικής επαγγελματικής κατάρτισης με ειδικότητες κυρίως εξειδίκευσης και διάρκεια σπουδών ανάλογα με την ειδικότητα (οι περισσότερες ειδικότητες από αυτές που αναφέρονται στο παρόν νομοσχέδιο δεν απαιτούν περισσότερα από δύο εξάμηνα φοίτησης).