Δεν είναι κατανοητό από πού προκύπτει η σκοπιμότητα της ίδρυσης των ΣΕΚ.
Προτείνεται η συνέχιση λειτουργίας των ΕΠΑΣ μέσα στο Τυπικό Σύστημα Εκπαίδευσης με τις βελτιώσεις που προτείνονται για τις ΣΕΚ (Ειδικότητες, Πρόγραμμα σπουδών, Πρακτική Άσκηση , Πιστοποίηση κ.λπ.), από τη στιγμή μάλιστα που προστίθενται (ορθά) στο πρόγραμμα σπουδών μαθήματα γενικής παιδείας .
Επισημαίνω ότι η συνέχιση της λειτουργίας των ΣΕΚ (Σχολικών Εργαστηριακών Κέντρων) είναι απαραίτητη κι ελπίζω ότι η επιλογή της ονομασίας των ΣΕΚ δεν συνδέεται με την κατάργησή τους.
Όσον αφορά το όριο ηλικίας που τίθεται για την εγγραφή σε ΕΠΑΛ και ΣΕΚ (20 έτη) πιστεύω ότι θα δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα από όσα θα λύσει. Δεν διαφωνώ όμως με την ίδρυση Εσπερινών ΣΕΚ, εφόσον λειτουργούν στην περιοχή τουλάχιστον μία πρωινή και μία απογευματινή ΣΕΚ και οι συνθήκες το επιτρέπουν.
Δεν είναι κατανοητό από πού προκύπτει η σκοπιμότητα της ίδρυσης των ΣΕΚ. Προτείνεται η συνέχιση λειτουργίας των ΕΠΑΣ μέσα στο Τυπικό Σύστημα Εκπαίδευσης με τις βελτιώσεις που προτείνονται για τις ΣΕΚ (Ειδικότητες, Πρόγραμμα σπουδών, Πρακτική Άσκηση , Πιστοποίηση κ.λπ.), από τη στιγμή μάλιστα που προστίθενται (ορθά) στο πρόγραμμα σπουδών μαθήματα γενικής παιδείας . Επισημαίνω ότι η συνέχιση της λειτουργίας των ΣΕΚ (Σχολικών Εργαστηριακών Κέντρων) είναι απαραίτητη κι ελπίζω ότι η επιλογή της ονομασίας των ΣΕΚ δεν συνδέεται με την κατάργησή τους. Όσον αφορά το όριο ηλικίας που τίθεται για την εγγραφή σε ΕΠΑΛ και ΣΕΚ (20 έτη) πιστεύω ότι θα δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα από όσα θα λύσει. Δεν διαφωνώ όμως με την ίδρυση Εσπερινών ΣΕΚ, εφόσον λειτουργούν στην περιοχή τουλάχιστον μία πρωινή και μία απογευματινή ΣΕΚ και οι συνθήκες το επιτρέπουν.