Το νέο πρόγραμμα ακολουθεί την τάση να διδάσκονται οι μαθητές του λυκείου λίγα αντικείμενα αλλά με πάρα πολλές λεπτομέρειες. 11 ώρες την εβδομάδα αρχαία; 6 ώρες φυσική και άλλες τόσες χημεία; Θαυμάζω την Ε.Ε.Χ. που μου έστειλε διαμαρτυρία για την υποβάθμιση της Χημείας στο Νέο Λύκειο!!! (ευχαριστώ συνάδελφοι, αλλά κατά τη γνώμη σας θα έπρεπε να διδάσκεται ΜΟΝΟ χημεία για να είστε ευχαριστημένοι);
Πιστεύω ότι η λογική του Νέου Λυκείου θα έπρεπε να εφαρμόζεται στο Νέο Γυμνάσιο. ΚΑΘΕ Έλληνας πολίτης θα πρέπει να γνωρίζει τις βασικές έννοιες των Μαθηματικών και των Φυσικών Επιστημών, να χειρίζεται άρτια την Ελληνική Γλώσσα και να ξέρει καλά Αγγλικά και Η/Υ που του ζητούνται σε κάθε προκύρηξη ή αγγελία ευρέσεως εργασίας. ΚΑΘΕ Έλληνας πολίτης όμως, ιθαγενής ή υπήκοος, χριστιανός ή όχι, χωρίς διακρίσεις ως προς τη βάση προαγωγής ή απόλυσης ή τα μόρια εισαγωγής στην Τ.Ε. Φτάνει πια αυτή η γελοία ιστορία με τους συντοπίτες μουσουλμάνους της Θράκης (ΤΟΥΡΚΟΙ είμαστε δάσκαλε!). Απόφοιτοι λυκείου που δεν ξέρουν να πουν "καλημέρα" και μεταφράζουν στην τουρκική ο ένας στον άλλο για να καταλάβουν όλοι μαζί τα μισά και αν... Πλήρης αποτυχία συνδυασμού Παιδείας αλλά και Εξωτερικής Πολιτικής... Το "κομμένο χέρι της Τουρκίας" πάει από το κακό στο χειρότερο... ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
Να βάλω ένα ερωτηματικό ως προς τη Γεωλογία και την Αστρονομία; Αν θεωρούνται δύσκολα θέματα για το Γυμνάσιο, μήπως θα έπρεπε να υπάρχουν έστω ως μαθήματα επιλογής στο Λύκειο;
Πριν χρόνια υπήρχαν οι δέσμες. Ίσως το πιο πετυχημένο και μακρόβιο σύστημα παιδείας στην Ελλάδα. Όντως κορέστηκε, κυρίως από τα φροντιστηριακά βοηθήματα και τις ανόητες, αντιπαιδαγωγικές και εγωιστικές κόντρες συναδέλφων φροντιστών αλλά και κάποιων διορισμένων ιδιαιτεράδων για το ποιος θα εκθέσει τον άλλο βάζοντας τα πιο δύσκολα, ιδιότροπα και κυρίως άνευ λογικής και παιδαγωγικού στόχου θέματα. Κατακριτέα η εκάστοτε επιτροπή εξετάσεων που μπήκε σε αυτή τη λογική και έφτασε το επίπεδο των θεμάτων σε παράλογη δυσκολία. Μια και θα απολύσετε χιλιάδες συναδέλφους, γιατί δεν ξεκινάτε από αυτούς που διαμαρτύρονται για την αύξηση ωραρίου από 21 σε 23 ώρες και 2 το μεσημέρι με 10 το βράδυ κάνουν ιδιαίτερα με 30 ευρώ την ώρα στους μαθητές που θα βαθμολογήσουν για να βγει ο Μ.Ο. που θα μετρήσει για την εισαγωγή στην Τ.Ε.; Οριστική απόλυση χωρίς επιστροφή!!! Μήπως και συμμαζευτούμε λίγο...
Τότε υπήρχε στην 4η δέσμη η κοινωνιολογία, τώρα οι κοινωνιολόγοι είναι άνευ αντικειμένου. Μετά γίναμε λάτρεις των οικονομικών και μπουκώσαμε τους μαθητές με ΑΟΔΕ, ΑΟΘ κ.ά. Τώρα ΤΕΛΟΣ. Την ασπάζομαι τη λογική. Εξειδικευμένα αντικείμενα, ακατανόητα, περιττά ίσως, ας το κρίνουν οι πιο ειδικοί... Με τους συναδέλφους τι θα γίνει;
Αγγλικά και Η/Υ;;; Εδώ σας χρειάζεται κεραυνός να συνέλθετε. Δηλαδή πού ζείτε συνάδελφοι; 5 εφόδια πρέπει να έχει ο κάθε σύγχρονος Έλληνας: πτυχίο Α.Ε.Ι. (δώστε τέλος και στην ανοησία των Α.Τ.Ε.Ι., επιτέλους ας αντιμετωπιζόμαστε με βάση των αξία μας σε αυτή τη χώρα), Μ.Δ.Ε. (τουλάχιστον ένα, κάποιοι τα κάνουν συλλογή όπως εμείς οι μεγαλύτεροι μαζεύαμε γραμματόσημα), πολύ καλή γνώση Αγγλικών, πολύ καλή γνώση Η/Υ και... τουλάχιστον 3 παιδιά (μήπως παραέγινε το αστείο με τους πολύτεκνους;;;)
Ελλάδα: από τις πρώτες χώρες στην Ευρώπη σε παιδική παχυσαρκία, από τις πρώτες χώρες στην Ευρώπη σε καρδιαγγειακά νοσήματα και εσείς μειώνετε τη Φυσική Αγωγή. Όταν στην Ολλανδία, για παράδειγμα, μαθαίνουν κολύμβηση και ιππασία ατο σχολείο; Φυσικά δε συζητάμε για τέτοια πράγματα. Αυτά είναι για τους ευρωπαίους (και μεις είμαστε νομίζω...). Φυσική Αγωγή με στοιχεία Διατροφολογίας καθημερινά συνάδελφοι. Θέλουμε έξυπνα, μορφωμένα και ΥΓΕΙΗ παιδιά.
Πολιτική Παιδεία με διδακτέα αντικείμενα-κλάδους Οικονομία, Πολιτικοί Θεσμοί & Αρχές Δικαίου και Κοινωνιολογία, Φιλοσοφία, Οικονομία & Διοίκηση, Στοιχεία Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών: δηλαδή τα φέραμε όλα πίσω ή κάνω λάθος;
Θα μου επιτρέψετε ένα πολιτικό σχόλιο: πραγματικά εκπλήσσομαι σε κάθε μεταρρύθμιση: αγροφύλακες, κατάργηση δημοτικής αστυνομίας, εκπαιδευτικό σύστημα. Πάντα φρέσκιες ιδέες. Εύγε! ΔΕΣΜΕΣ με άλλο όνομα συνάδελφοι. Άποψή μου: διαγράψτε όλα τα προηγούμενα μαθήματα. Ανήκουν στο παρελθόν. Εκεί όπου εξοβελίστηκαν από τις προηγούμενες μεταρρυθμίσεις.
Συμφωνώ με την προσπάθεια αποδέσμευσης του λυκείου από την Τ.Ε. Και αυτό θα γίνει με την προσμέτρηση του βαθμού που θα βάλει ο κάθε συνάδελφος στα προφορικά και γραπτά που βαθμολογεί με βάση συγγένειες, φιλίες, γνωριμίες, συμφέροντα, συμπάθειες και άλλα απολύτως κατανοητά ανθρώπινα πάθη;;; Εύχομαι να προλαβαίνετε να το ξανασκεφτείτε...
Σας ευχαριστώ. Η δημόσια διαβούλευση είναι ένα μεγάλο βήμα προς τη δημοκρατία που τόσο έχουμε ανάγκη. Καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο σας να διορθώσετε έστω και κάποια πράγματα σε αυτό το χάος.
Το νέο πρόγραμμα ακολουθεί την τάση να διδάσκονται οι μαθητές του λυκείου λίγα αντικείμενα αλλά με πάρα πολλές λεπτομέρειες. 11 ώρες την εβδομάδα αρχαία; 6 ώρες φυσική και άλλες τόσες χημεία; Θαυμάζω την Ε.Ε.Χ. που μου έστειλε διαμαρτυρία για την υποβάθμιση της Χημείας στο Νέο Λύκειο!!! (ευχαριστώ συνάδελφοι, αλλά κατά τη γνώμη σας θα έπρεπε να διδάσκεται ΜΟΝΟ χημεία για να είστε ευχαριστημένοι); Πιστεύω ότι η λογική του Νέου Λυκείου θα έπρεπε να εφαρμόζεται στο Νέο Γυμνάσιο. ΚΑΘΕ Έλληνας πολίτης θα πρέπει να γνωρίζει τις βασικές έννοιες των Μαθηματικών και των Φυσικών Επιστημών, να χειρίζεται άρτια την Ελληνική Γλώσσα και να ξέρει καλά Αγγλικά και Η/Υ που του ζητούνται σε κάθε προκύρηξη ή αγγελία ευρέσεως εργασίας. ΚΑΘΕ Έλληνας πολίτης όμως, ιθαγενής ή υπήκοος, χριστιανός ή όχι, χωρίς διακρίσεις ως προς τη βάση προαγωγής ή απόλυσης ή τα μόρια εισαγωγής στην Τ.Ε. Φτάνει πια αυτή η γελοία ιστορία με τους συντοπίτες μουσουλμάνους της Θράκης (ΤΟΥΡΚΟΙ είμαστε δάσκαλε!). Απόφοιτοι λυκείου που δεν ξέρουν να πουν "καλημέρα" και μεταφράζουν στην τουρκική ο ένας στον άλλο για να καταλάβουν όλοι μαζί τα μισά και αν... Πλήρης αποτυχία συνδυασμού Παιδείας αλλά και Εξωτερικής Πολιτικής... Το "κομμένο χέρι της Τουρκίας" πάει από το κακό στο χειρότερο... ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!! Να βάλω ένα ερωτηματικό ως προς τη Γεωλογία και την Αστρονομία; Αν θεωρούνται δύσκολα θέματα για το Γυμνάσιο, μήπως θα έπρεπε να υπάρχουν έστω ως μαθήματα επιλογής στο Λύκειο; Πριν χρόνια υπήρχαν οι δέσμες. Ίσως το πιο πετυχημένο και μακρόβιο σύστημα παιδείας στην Ελλάδα. Όντως κορέστηκε, κυρίως από τα φροντιστηριακά βοηθήματα και τις ανόητες, αντιπαιδαγωγικές και εγωιστικές κόντρες συναδέλφων φροντιστών αλλά και κάποιων διορισμένων ιδιαιτεράδων για το ποιος θα εκθέσει τον άλλο βάζοντας τα πιο δύσκολα, ιδιότροπα και κυρίως άνευ λογικής και παιδαγωγικού στόχου θέματα. Κατακριτέα η εκάστοτε επιτροπή εξετάσεων που μπήκε σε αυτή τη λογική και έφτασε το επίπεδο των θεμάτων σε παράλογη δυσκολία. Μια και θα απολύσετε χιλιάδες συναδέλφους, γιατί δεν ξεκινάτε από αυτούς που διαμαρτύρονται για την αύξηση ωραρίου από 21 σε 23 ώρες και 2 το μεσημέρι με 10 το βράδυ κάνουν ιδιαίτερα με 30 ευρώ την ώρα στους μαθητές που θα βαθμολογήσουν για να βγει ο Μ.Ο. που θα μετρήσει για την εισαγωγή στην Τ.Ε.; Οριστική απόλυση χωρίς επιστροφή!!! Μήπως και συμμαζευτούμε λίγο... Τότε υπήρχε στην 4η δέσμη η κοινωνιολογία, τώρα οι κοινωνιολόγοι είναι άνευ αντικειμένου. Μετά γίναμε λάτρεις των οικονομικών και μπουκώσαμε τους μαθητές με ΑΟΔΕ, ΑΟΘ κ.ά. Τώρα ΤΕΛΟΣ. Την ασπάζομαι τη λογική. Εξειδικευμένα αντικείμενα, ακατανόητα, περιττά ίσως, ας το κρίνουν οι πιο ειδικοί... Με τους συναδέλφους τι θα γίνει; Αγγλικά και Η/Υ;;; Εδώ σας χρειάζεται κεραυνός να συνέλθετε. Δηλαδή πού ζείτε συνάδελφοι; 5 εφόδια πρέπει να έχει ο κάθε σύγχρονος Έλληνας: πτυχίο Α.Ε.Ι. (δώστε τέλος και στην ανοησία των Α.Τ.Ε.Ι., επιτέλους ας αντιμετωπιζόμαστε με βάση των αξία μας σε αυτή τη χώρα), Μ.Δ.Ε. (τουλάχιστον ένα, κάποιοι τα κάνουν συλλογή όπως εμείς οι μεγαλύτεροι μαζεύαμε γραμματόσημα), πολύ καλή γνώση Αγγλικών, πολύ καλή γνώση Η/Υ και... τουλάχιστον 3 παιδιά (μήπως παραέγινε το αστείο με τους πολύτεκνους;;;) Ελλάδα: από τις πρώτες χώρες στην Ευρώπη σε παιδική παχυσαρκία, από τις πρώτες χώρες στην Ευρώπη σε καρδιαγγειακά νοσήματα και εσείς μειώνετε τη Φυσική Αγωγή. Όταν στην Ολλανδία, για παράδειγμα, μαθαίνουν κολύμβηση και ιππασία ατο σχολείο; Φυσικά δε συζητάμε για τέτοια πράγματα. Αυτά είναι για τους ευρωπαίους (και μεις είμαστε νομίζω...). Φυσική Αγωγή με στοιχεία Διατροφολογίας καθημερινά συνάδελφοι. Θέλουμε έξυπνα, μορφωμένα και ΥΓΕΙΗ παιδιά. Πολιτική Παιδεία με διδακτέα αντικείμενα-κλάδους Οικονομία, Πολιτικοί Θεσμοί & Αρχές Δικαίου και Κοινωνιολογία, Φιλοσοφία, Οικονομία & Διοίκηση, Στοιχεία Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών: δηλαδή τα φέραμε όλα πίσω ή κάνω λάθος; Θα μου επιτρέψετε ένα πολιτικό σχόλιο: πραγματικά εκπλήσσομαι σε κάθε μεταρρύθμιση: αγροφύλακες, κατάργηση δημοτικής αστυνομίας, εκπαιδευτικό σύστημα. Πάντα φρέσκιες ιδέες. Εύγε! ΔΕΣΜΕΣ με άλλο όνομα συνάδελφοι. Άποψή μου: διαγράψτε όλα τα προηγούμενα μαθήματα. Ανήκουν στο παρελθόν. Εκεί όπου εξοβελίστηκαν από τις προηγούμενες μεταρρυθμίσεις. Συμφωνώ με την προσπάθεια αποδέσμευσης του λυκείου από την Τ.Ε. Και αυτό θα γίνει με την προσμέτρηση του βαθμού που θα βάλει ο κάθε συνάδελφος στα προφορικά και γραπτά που βαθμολογεί με βάση συγγένειες, φιλίες, γνωριμίες, συμφέροντα, συμπάθειες και άλλα απολύτως κατανοητά ανθρώπινα πάθη;;; Εύχομαι να προλαβαίνετε να το ξανασκεφτείτε... Σας ευχαριστώ. Η δημόσια διαβούλευση είναι ένα μεγάλο βήμα προς τη δημοκρατία που τόσο έχουμε ανάγκη. Καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο σας να διορθώσετε έστω και κάποια πράγματα σε αυτό το χάος.