Με την παρ. 16 του άρθρου 34 του ν. 4115/2013 εισάχθηκε ο "πανεπιστημιακός υπότροφος" ως κατηγορία προσωπικού των ΑΕΙ με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου. Ενώ στο εν λόγω άρθρο ορίζονται τα αντικείμενα απασχόλησης, προσδιορίζεται η διοικητική διαδικασία πρόσληψης και αποσαφηνίζεται ότι οι αμοιβές προέρχονται από ιδίους πόρους των ιδρυμάτων, δεν προσδιορίζεται το μισθολογικό καθεστώς. Ωστόσο δυνητικά θα μπορούσε να είναι πανεπιστημιακοί υπότροφοι από υπόψηφιοι διδάκτορες έως καταξιωμένοι ερευνητές και καθηγητές. Άρα πρόκειται γενικά για ειδικών προσόντων προσωπικό. Προτείνεται όπως, κατ' αναλογία με τα οριζόμενα στο παρόν νομοσχέδιο, άρθρο 39, παρ. 10, για το Έκτακτο Εκπαιδευτικό Προσωπικό, να δίνεται η δυνατότητα στα Ιδρύματα να καθορίζουν και το ποσό της αμοιβής των πανεπιστημιακών υποτρόφων, πολύ περισσότερο που η αμοιβή θα καλύπτεται από ίδιους πόρους και στις πλείστες των περιπτώσεων θα εξυπηρετούνται εξωτερικά χρηματοδοτούμενα έργα στο πλαίσιο του Ειδικού Λογαριασμού.
Με την παρ. 16 του άρθρου 34 του ν. 4115/2013 εισάχθηκε ο "πανεπιστημιακός υπότροφος" ως κατηγορία προσωπικού των ΑΕΙ με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου. Ενώ στο εν λόγω άρθρο ορίζονται τα αντικείμενα απασχόλησης, προσδιορίζεται η διοικητική διαδικασία πρόσληψης και αποσαφηνίζεται ότι οι αμοιβές προέρχονται από ιδίους πόρους των ιδρυμάτων, δεν προσδιορίζεται το μισθολογικό καθεστώς. Ωστόσο δυνητικά θα μπορούσε να είναι πανεπιστημιακοί υπότροφοι από υπόψηφιοι διδάκτορες έως καταξιωμένοι ερευνητές και καθηγητές. Άρα πρόκειται γενικά για ειδικών προσόντων προσωπικό. Προτείνεται όπως, κατ' αναλογία με τα οριζόμενα στο παρόν νομοσχέδιο, άρθρο 39, παρ. 10, για το Έκτακτο Εκπαιδευτικό Προσωπικό, να δίνεται η δυνατότητα στα Ιδρύματα να καθορίζουν και το ποσό της αμοιβής των πανεπιστημιακών υποτρόφων, πολύ περισσότερο που η αμοιβή θα καλύπτεται από ίδιους πόρους και στις πλείστες των περιπτώσεων θα εξυπηρετούνται εξωτερικά χρηματοδοτούμενα έργα στο πλαίσιο του Ειδικού Λογαριασμού.