Αξιότιμε κ. Υπουργέ,
θα ήθελα να επισημάνω τα εξής:
1. Το μάθημα της Αστρονομίας ως μάθημα επιλογής στην Β΄Λυκείου δεν πρέπει να καταργηθεί διότι:
α. Ενώνει τις Φυσικές Επιστήμες κάτω από μία ομπρέλλα.
β. Ωθεί τους μαθητές να εξελίσσουν και να διευρύνουν προγενέστερες γνώσεις.
γ. Δυνητικά αποτελεί μάθημα βάσης για την εκπόνηση αρκετών συνθετικών εργασιών.
2. Για το μάθημα της Φυσικής στην Α΄Λυκείου.
Από την στιγμή που η διάρθρωση της ύλης της Φυσικής στις τρεις τάξεις του Λυκείου παραμένει ως έχει, οι 3 ώρες διαδασκαλίας της Φυσικής στην Α΄Λυκείου που προβλέπει το μέχρι σήμερα ισχύον ωρολόγιο πρόγραμμα είναι απαραίτητες και δεν πρέπει να μειωθούν, για λόγους κατανόησης και αφομοίωσης των εννοιών που απαιτούνται για την περίπτωση που ένας μαθητής επιλέξει να εξετασθεί στην Φυσική στις πανελλήνιες εξετάσεις.
3. Για το μάθημα της Πληροφορικής.
Το μάθημα της πληροφορικής είναι ένα μάθημα που δεν πρέπει να καταργηθεί διότι είναι χρήσιμο όχι μόνο για όσους μαθητές θα ήθελαν να ασχοληθούν με τον προγραμματισμό στο μέλλον αλλά και για όλους τους μαθητές γιατί βοηθά στην ανάπτυξη της κριτικής, αναλυτικής και δημιουργικής σκέψης.
-Πέραν όμως από το μάθημα ΑΕΠΠ της Γ΄Λυκείου απουσιάζουν και οι εφαρμογές Η/Υ
-Μήπως οι γνώσεις που πιστοποιούνται από ECDL θα έπρεπε να παρέχονται στα σχολεία;
Αξιότιμε κ. Υπουργέ, θα ήθελα να επισημάνω τα εξής: 1. Το μάθημα της Αστρονομίας ως μάθημα επιλογής στην Β΄Λυκείου δεν πρέπει να καταργηθεί διότι: α. Ενώνει τις Φυσικές Επιστήμες κάτω από μία ομπρέλλα. β. Ωθεί τους μαθητές να εξελίσσουν και να διευρύνουν προγενέστερες γνώσεις. γ. Δυνητικά αποτελεί μάθημα βάσης για την εκπόνηση αρκετών συνθετικών εργασιών. 2. Για το μάθημα της Φυσικής στην Α΄Λυκείου. Από την στιγμή που η διάρθρωση της ύλης της Φυσικής στις τρεις τάξεις του Λυκείου παραμένει ως έχει, οι 3 ώρες διαδασκαλίας της Φυσικής στην Α΄Λυκείου που προβλέπει το μέχρι σήμερα ισχύον ωρολόγιο πρόγραμμα είναι απαραίτητες και δεν πρέπει να μειωθούν, για λόγους κατανόησης και αφομοίωσης των εννοιών που απαιτούνται για την περίπτωση που ένας μαθητής επιλέξει να εξετασθεί στην Φυσική στις πανελλήνιες εξετάσεις. 3. Για το μάθημα της Πληροφορικής. Το μάθημα της πληροφορικής είναι ένα μάθημα που δεν πρέπει να καταργηθεί διότι είναι χρήσιμο όχι μόνο για όσους μαθητές θα ήθελαν να ασχοληθούν με τον προγραμματισμό στο μέλλον αλλά και για όλους τους μαθητές γιατί βοηθά στην ανάπτυξη της κριτικής, αναλυτικής και δημιουργικής σκέψης. -Πέραν όμως από το μάθημα ΑΕΠΠ της Γ΄Λυκείου απουσιάζουν και οι εφαρμογές Η/Υ -Μήπως οι γνώσεις που πιστοποιούνται από ECDL θα έπρεπε να παρέχονται στα σχολεία;