Με τα μαθήματα Πληροφορικής οι μαθητές αποκτούν την ικανότητα να κατανοούν τις βασικές αρχές που διέπουν τη χρήση της υπολογιστικής τεχνολογίας σε σημαντικές ανθρώπινες ασχολίες (όπως: η πληροφορία και η επεξεργασία της, η επικοινωνία, η ψυχαγωγία, οι νέες δυνατότητες προσέγγισης της γνώσης), δημιουργούνται οι αναγκαίες προϋποθέσεις που ευνοούν μια παιδαγωγική και διδακτική μεθοδολογία επικεντρωμένη στο μαθητή, διευκολύνεται η διαφοροποίηση και εξατομίκευση των μαθησιακών ευκαιριών και, τέλος, οι μαθητές αποκτούν τις απαραίτητες κριτικές και κοινωνικές δεξιότητες που θα τους εξασφαλίσουν ίσες ευκαιρίες πρόσβασης στη γνώση αλλά και δυνατότητες διά βίου μάθησης.
Αναφορικά με το νέο πρόγραμμα στο Γενικό Λύκειο, θα πρέπει να υπάρχουν μαθήματα πληροφορικής γενικής παιδείας και στις τρεις τάξεις ενώ θα πρέπει να διατηρηθεί και το πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (ΑΕΠΠ) τουλάχιστον ως εναλλακτική επιλογή με τη Χημεία στην Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών.
Με τα μαθήματα Πληροφορικής οι μαθητές αποκτούν την ικανότητα να κατανοούν τις βασικές αρχές που διέπουν τη χρήση της υπολογιστικής τεχνολογίας σε σημαντικές ανθρώπινες ασχολίες (όπως: η πληροφορία και η επεξεργασία της, η επικοινωνία, η ψυχαγωγία, οι νέες δυνατότητες προσέγγισης της γνώσης), δημιουργούνται οι αναγκαίες προϋποθέσεις που ευνοούν μια παιδαγωγική και διδακτική μεθοδολογία επικεντρωμένη στο μαθητή, διευκολύνεται η διαφοροποίηση και εξατομίκευση των μαθησιακών ευκαιριών και, τέλος, οι μαθητές αποκτούν τις απαραίτητες κριτικές και κοινωνικές δεξιότητες που θα τους εξασφαλίσουν ίσες ευκαιρίες πρόσβασης στη γνώση αλλά και δυνατότητες διά βίου μάθησης. Αναφορικά με το νέο πρόγραμμα στο Γενικό Λύκειο, θα πρέπει να υπάρχουν μαθήματα πληροφορικής γενικής παιδείας και στις τρεις τάξεις ενώ θα πρέπει να διατηρηθεί και το πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (ΑΕΠΠ) τουλάχιστον ως εναλλακτική επιλογή με τη Χημεία στην Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών.