Οι μαθητές επιλέγουν συνειδητά τον τομέα των ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ προκειμένου να καλλιεργήσουν τις καλλιτεχνικές (και όχι τεχνικές) τους δεξιότητες.
Με ποια συγκρότηση (;) είναι σχεδιασμένο το συγκεκριμένο αντικείμενο μελέτης από το Υ.ΠΑΙ.Θ, αφού το εντάσσει στην άτυπη κατάρτιση:
• Μη συνυπολογίζοντας την επιτακτική ανάγκη ε κ π α ί δ ε υ σ η ς πολλαπλών (θεωρητικών και πρακτικών) γνωστικών αντικειμένων που, σε συνδυασμό με την καλλιέργεια του ταλέντου, θα προετοιμάσει μελλοντικούς εργαζόμενους ικανούς να υπηρετήσουν με επιτυχία και συνέπεια τη σύνδεση της τέχνης με την καθημερινή ζωή.
• Στερώντας από τους συγκεκριμένους μαθητές την πρόσβαση σε αντίστοιχες σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, άρα και την επαγγελματική τους εξέλιξή.
• Υποτιμώντας την αξία των πολιτιστικών αγαθών στη χώρα που γέννησε τον Πολιτισμό, αλλά και την αξία της οπτικής επικοινωνίας στον 21ο αιώνα.
• Αδιαφορώντας για τη διάχυση που έχει το συγκεκριμένο αντικείμενο σπουδών στην Τεχνική Εκπαίδευση προηγμένων χωρών.
Ο τομέας ΕΦΑΡΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ α ν ή κ ε ι στην Τυπική Εκπαίδευση και ΟΧΙ στην Άτυπη Κατάρτιση.
Οι μαθητές επιλέγουν συνειδητά τον τομέα των ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ προκειμένου να καλλιεργήσουν τις καλλιτεχνικές (και όχι τεχνικές) τους δεξιότητες. Με ποια συγκρότηση (;) είναι σχεδιασμένο το συγκεκριμένο αντικείμενο μελέτης από το Υ.ΠΑΙ.Θ, αφού το εντάσσει στην άτυπη κατάρτιση: • Μη συνυπολογίζοντας την επιτακτική ανάγκη ε κ π α ί δ ε υ σ η ς πολλαπλών (θεωρητικών και πρακτικών) γνωστικών αντικειμένων που, σε συνδυασμό με την καλλιέργεια του ταλέντου, θα προετοιμάσει μελλοντικούς εργαζόμενους ικανούς να υπηρετήσουν με επιτυχία και συνέπεια τη σύνδεση της τέχνης με την καθημερινή ζωή. • Στερώντας από τους συγκεκριμένους μαθητές την πρόσβαση σε αντίστοιχες σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, άρα και την επαγγελματική τους εξέλιξή. • Υποτιμώντας την αξία των πολιτιστικών αγαθών στη χώρα που γέννησε τον Πολιτισμό, αλλά και την αξία της οπτικής επικοινωνίας στον 21ο αιώνα. • Αδιαφορώντας για τη διάχυση που έχει το συγκεκριμένο αντικείμενο σπουδών στην Τεχνική Εκπαίδευση προηγμένων χωρών. Ο τομέας ΕΦΑΡΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ α ν ή κ ε ι στην Τυπική Εκπαίδευση και ΟΧΙ στην Άτυπη Κατάρτιση.