H ελάττωση κατά μία (1) των εβδομαδιαίων ωρών διδασκαλίας της Φυσικής στην Α΄ και Β΄ Λυκείου θα καταστήσει ανέφικτη την ολοκλήρωση της διδακτέας ύλης. Θεωρώ η κατανομή των ωρών διδασκαλίας τόσο στην Α΄ όσο και στην Β΄ τάξη Γενικού Λυκείου να γίνει σύμφωνα με το σχήμα: 3 ώρες Φυσική, 2 ώρες Χημεία και 1 ώρα Βιολογία. Αυτό προκύπτειν από την εμπειρία των τελευταίων 20 ετών όπου η διδακτέα ύλη της Φυσικής είναι υπερδιπλάσια της αντίστοιχης της Βιολογίας. (Στην Α΄ τάξη κατά το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών 2012 – 13 προβλέπονται 27 ώρες για την Βιολογία και 70 διδακτικές ώρες για την Φυσική (υπερδιπλάσιες αυτών της Βιολογίας) και στην Β΄ τάξη προβλέπονται 26 ώρες για την Βιολογία και 52 διδακτικές ώρες για την Φυσική (διπλάσιες αυτών της Βιολογίας)).
Τέλος θεωρώ ότι και στη Γ΄ τάξη είναι αναγκαία η εισαγωγή μιας (1) ώρας Φυσικής στο 32 ωρών πρόγραμμα της.
H ελάττωση κατά μία (1) των εβδομαδιαίων ωρών διδασκαλίας της Φυσικής στην Α΄ και Β΄ Λυκείου θα καταστήσει ανέφικτη την ολοκλήρωση της διδακτέας ύλης. Θεωρώ η κατανομή των ωρών διδασκαλίας τόσο στην Α΄ όσο και στην Β΄ τάξη Γενικού Λυκείου να γίνει σύμφωνα με το σχήμα: 3 ώρες Φυσική, 2 ώρες Χημεία και 1 ώρα Βιολογία. Αυτό προκύπτειν από την εμπειρία των τελευταίων 20 ετών όπου η διδακτέα ύλη της Φυσικής είναι υπερδιπλάσια της αντίστοιχης της Βιολογίας. (Στην Α΄ τάξη κατά το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών 2012 – 13 προβλέπονται 27 ώρες για την Βιολογία και 70 διδακτικές ώρες για την Φυσική (υπερδιπλάσιες αυτών της Βιολογίας) και στην Β΄ τάξη προβλέπονται 26 ώρες για την Βιολογία και 52 διδακτικές ώρες για την Φυσική (διπλάσιες αυτών της Βιολογίας)). Τέλος θεωρώ ότι και στη Γ΄ τάξη είναι αναγκαία η εισαγωγή μιας (1) ώρας Φυσικής στο 32 ωρών πρόγραμμα της.