Η ύπαρξη μεγάλου βαθμού εξειδίκευσης στους αντίστοιχους τομείς:
a. Δεν ευνοεί την παροχή ουσιαστικής τεχνικής παιδείας που θα υποστηρίξει τη δια βίου μάθηση
b. Οδηγεί σε πολύ μεγάλα σχολεία τομέων ώστε να μπορούν να υποστηρίζονται από πλευράς εκπαιδευτικού προσωπικού οι αντίστοιχες εξειδικεύσεις γεγονός που δεν θα ήταν αρνητικό αν είχε λυθεί το πρόβλημα μεταφοράς των μαθητών από περιοχή σε περιοχή ακόμα και στα μεγάλα αστικά κέντρα.
c. Δεν προβλέπει διαδικασίες μεταφοράς ανενεργού εργαστηριακού εξοπλισμού από μια σχολική μονάδα σε μια άλλη .(Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου εδώ είναι καθοριστικός σε επίπεδο περιφέρειας)
Η ύπαρξη μεγάλου βαθμού εξειδίκευσης στους αντίστοιχους τομείς: a. Δεν ευνοεί την παροχή ουσιαστικής τεχνικής παιδείας που θα υποστηρίξει τη δια βίου μάθηση b. Οδηγεί σε πολύ μεγάλα σχολεία τομέων ώστε να μπορούν να υποστηρίζονται από πλευράς εκπαιδευτικού προσωπικού οι αντίστοιχες εξειδικεύσεις γεγονός που δεν θα ήταν αρνητικό αν είχε λυθεί το πρόβλημα μεταφοράς των μαθητών από περιοχή σε περιοχή ακόμα και στα μεγάλα αστικά κέντρα. c. Δεν προβλέπει διαδικασίες μεταφοράς ανενεργού εργαστηριακού εξοπλισμού από μια σχολική μονάδα σε μια άλλη .(Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου εδώ είναι καθοριστικός σε επίπεδο περιφέρειας)