Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη βασιλης | 28 Νοεμβρίου 2009, 17:38
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΑΣΠΑΙΤΕ ΑΝ αυτός που έχει ΣΕΛΕΤΕ είναι καλύτερος από αυτόν που δεν έχει, τότε θα έπρεπε να γράφει και καλύτερα στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ,τουλάχιστον στη Β΄θεματική ενότητα .Αντί όμως για αυτό, στους τελευταίους διαγωνισμούς τόσο των ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΩΝ όσο και των ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΩΝ,αυτοί που αρίστευσαν έμειναν εκτός διορισμών και διορίστηκαν οι έχοντας ΣΕΛΕΤΕ , επειδή απλώς πιάσανε τη βάση (55). Προτείνω ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΤΑΣΣΟΝΤΑΙ αυτΟΊ που έχουν ΣΕΛΕΤΕ διότι όπως στη πράξη αποδείχτηκε αδικούνται οι άριστοι.Θα μπορούσε να τους δίνει ίσως κάποια μοριοδότηση όπως π.χ το μεταπτυχιακό.