Όσον αφορά τα αναλυτικά προγράμματα που πρόκειται να καταρτιστούν και τα βιβλία που θα δοθούν.
Τα αναλυτικά προγράμματα θα πρέπει να ακολουθούν την τεχνολογία του σήμερα και σε καμία περίπτωση να μην ακολουθηθούν αυτά που υπήρχαν στα ΕΠΑ.Λ., Τ.Ε.Ε. με μικρές τροποποιήσεις για να λέμε ότι τα βελτιώσαμε. Σε πολλές τεχνολογικές ειδικότητες (ηλεκτρολόγοι, ηλεκτρονικοί, αυτοκινήτων) η τεχνολογία «τρέχει» καθημερινά και δεν μπορούμε να διδάσκουμε τα αναλυτικά του 2000.
Τα βιβλία επίσης θα πρέπει να αλλάξουν άμεσα και να μην παρατηρηθεί το φαινόμενο να έχουν τα παιδιά τα παλιά βιβλία του ΤΕΕ και να διδάσκουμε 2 κεφάλαια από το ένα, 3 κεφάλαια από το άλλο και 1 κεφάλαιο από το τρίτο.
Για τη σύνταξη των αναλυτικών προγραμμάτων καθώς και τη συγγραφή των βιβλίων θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν οι καθηγητές της αντίστοιχης βαθμίδας , σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει οι ομάδες εργασίας να αποτελούνται από επιστήμονες οι οποίοι δεν μπήκαν ποτέ στην τάξη και οι γνώσεις τους είναι ακαδημαϊκές. Για να έχουμε λοιπόν από το επόμενο διδακτικό έτος βιβλία (αν όχι όλα τουλάχιστον τα περισσότερα) θα πρέπει από το Σεπτέμβριο το υπουργείο να οργανώσει ομάδες εργασίας.
Όσον αφορά τα αναλυτικά προγράμματα που πρόκειται να καταρτιστούν και τα βιβλία που θα δοθούν. Τα αναλυτικά προγράμματα θα πρέπει να ακολουθούν την τεχνολογία του σήμερα και σε καμία περίπτωση να μην ακολουθηθούν αυτά που υπήρχαν στα ΕΠΑ.Λ., Τ.Ε.Ε. με μικρές τροποποιήσεις για να λέμε ότι τα βελτιώσαμε. Σε πολλές τεχνολογικές ειδικότητες (ηλεκτρολόγοι, ηλεκτρονικοί, αυτοκινήτων) η τεχνολογία «τρέχει» καθημερινά και δεν μπορούμε να διδάσκουμε τα αναλυτικά του 2000. Τα βιβλία επίσης θα πρέπει να αλλάξουν άμεσα και να μην παρατηρηθεί το φαινόμενο να έχουν τα παιδιά τα παλιά βιβλία του ΤΕΕ και να διδάσκουμε 2 κεφάλαια από το ένα, 3 κεφάλαια από το άλλο και 1 κεφάλαιο από το τρίτο. Για τη σύνταξη των αναλυτικών προγραμμάτων καθώς και τη συγγραφή των βιβλίων θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν οι καθηγητές της αντίστοιχης βαθμίδας , σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει οι ομάδες εργασίας να αποτελούνται από επιστήμονες οι οποίοι δεν μπήκαν ποτέ στην τάξη και οι γνώσεις τους είναι ακαδημαϊκές. Για να έχουμε λοιπόν από το επόμενο διδακτικό έτος βιβλία (αν όχι όλα τουλάχιστον τα περισσότερα) θα πρέπει από το Σεπτέμβριο το υπουργείο να οργανώσει ομάδες εργασίας.