Αρχική Νέο εκπαιδευτικό σύστημαΆρθρο 09: Πρόγραμμα Σπουδών Επαγγελματικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ | 20 Αυγούστου 2013, 09:53
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Παρατηρούμε ότι υπάρχουν αρκετά μαθήματα οικονομικού προσανατολισμού και κανένα μάθημα που να προσανατολίζει τα παιδιά προς την Γεωπονία και τα Τρόφιμα. Γνωρίζουμε ότι κάποιος που θα ασχοληθεί με την αγροτική παραγωγή θα πρέπει να έχει και βασικές γνώσεις οικονομικών αλλά δεν θα γίνει λογιστής. Άρα οι 5 ώρες αγροτικής οικονομίας είναι αρκετές Το μάθημα Αρχές Λογιστικής είναι μάθημα προσανατολισμού για τη ομάδα Διοίκησης και οικονομίας. Γιατί πρέπει να υπάρχει και στην ομάδα προσανατολισμού Γεωπονίας τροφίμων και διατροφής; Πιστεύουμε πως θα έπρεπε να έχετε βάλει κάποιο μάθημα γεωπονίας όπως κάνατε με τους τομείς της μηχανολογίας και ηλεκτρολογίας. Διότι δεν μπορούμε να βρούμε λογική εξήγηση γιατί ένα μαθητής που προσανατολίζεται προς τον τομέα γεωπονίας να βομβαρδιστεί στην Α τάξη με τόσα οικονομικά μαθήματα και κανένα γεωπονικό. ΠΡΟΤΑΣΗ Στην ομάδα προσανατολισμού Γεωπονίας τροφίμων και διατροφής προτείνουμε να αντικατασταθεί το μάθημα Αρχές Λογιστικής με το μάθημα Αρχές γεωπονίας και ελέγχου τροφίμων ή Βασικές Εφαρμογές γεωπονίας και τροφίμων 4 ώρες (2 θεωρία + 2 Εργαστήριο) , το δε μάθημα της Αγροτικής Οικονομίας να καλύπτεται με 3 ώρες.