Αξιότιμε Υπουργέ,
Ο κατακερματισμός των Επιστημονικών Πεδίων Εξειδίκευσης σε 5,
όπως προβλέπεται από το Κεφαλαιο A - Άρθρο 4 - Παράγραφος 3,
οδηγεί στην υπερεξειδίκευση πράγμα που αντιτίθεται στο σκοπό του Γενικού Λυκείου,
όπως διατυπώνεται στο Άρθρο 1 - Παράγραφος 1.
Γι' αυτό προτείνω την ανασυγκρότηση τους σε 4 ως εξής:
1ο ΕΠΕ - Ανθρωπιστικές Επιστήμες
2ο ΕΠΕ - Θετικές & Τεχνολογικές Επιστήμες
2ο ΕΠΕ - Επιστήμες Υγείας
4ο ΕΠΕ - Επιστήμες Οικονομίας & Διοίκησης
Το προβλεπόμενο 5ο ΕΠΕ (Παιδαγωγικά Τμήματα) καθώς και τα Τμήματα Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών
ενσωματώνονται στο 1ο Πεδίο όπως ίσχυε μέχρι πρότινος.
Συγκεκριμένα, προσαρμόζονται τόσο τα μαθήματα της 1ης Ομάδας Προσανατολισμού όσο και των άλλων δυο,
ενώ οι μαθητές εξακολουθούν να εξετάζονται στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας για κάθε πεδίο.
Για την προσαρμογή των προαναφερθέντων μαθημάτων έχω δημοσιεύσει σχετικό σχόλιο στο αντίστοιχο άρθρο.
Όσον αφορά την Παράγραφο 4 και τον BΠA έχω να προτείνω την ακόλουθη αλλαγή στους συντελεστές:
Οι συντελεστής των Α - Β - Γ Λυκείου να γίνουν 0,3 - 0,7 - 1 αντίστοιχα.
Έτσι ο βαθμός της Γ' Λυκείου θα μετράει για 50% ενώ οι βαθμοί των A & B θα έχουν αναλογία 1:2
και αυτή η κατανομή φαίνεται αρκετά πιο δίκαιη.
Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας και επλίζω να εισακουσθώ.
Με εκτίμηση,
Τηλέμαχος Ζωίδης
απόφοιτος Λυκείου, φοιτητής τμήματος Μαθηματικών και προβληματισμένος πολίτης
Αξιότιμε Υπουργέ, Ο κατακερματισμός των Επιστημονικών Πεδίων Εξειδίκευσης σε 5, όπως προβλέπεται από το Κεφαλαιο A - Άρθρο 4 - Παράγραφος 3, οδηγεί στην υπερεξειδίκευση πράγμα που αντιτίθεται στο σκοπό του Γενικού Λυκείου, όπως διατυπώνεται στο Άρθρο 1 - Παράγραφος 1. Γι' αυτό προτείνω την ανασυγκρότηση τους σε 4 ως εξής: 1ο ΕΠΕ - Ανθρωπιστικές Επιστήμες 2ο ΕΠΕ - Θετικές & Τεχνολογικές Επιστήμες 2ο ΕΠΕ - Επιστήμες Υγείας 4ο ΕΠΕ - Επιστήμες Οικονομίας & Διοίκησης Το προβλεπόμενο 5ο ΕΠΕ (Παιδαγωγικά Τμήματα) καθώς και τα Τμήματα Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών ενσωματώνονται στο 1ο Πεδίο όπως ίσχυε μέχρι πρότινος. Συγκεκριμένα, προσαρμόζονται τόσο τα μαθήματα της 1ης Ομάδας Προσανατολισμού όσο και των άλλων δυο, ενώ οι μαθητές εξακολουθούν να εξετάζονται στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας για κάθε πεδίο. Για την προσαρμογή των προαναφερθέντων μαθημάτων έχω δημοσιεύσει σχετικό σχόλιο στο αντίστοιχο άρθρο. Όσον αφορά την Παράγραφο 4 και τον BΠA έχω να προτείνω την ακόλουθη αλλαγή στους συντελεστές: Οι συντελεστής των Α - Β - Γ Λυκείου να γίνουν 0,3 - 0,7 - 1 αντίστοιχα. Έτσι ο βαθμός της Γ' Λυκείου θα μετράει για 50% ενώ οι βαθμοί των A & B θα έχουν αναλογία 1:2 και αυτή η κατανομή φαίνεται αρκετά πιο δίκαιη. Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας και επλίζω να εισακουσθώ. Με εκτίμηση, Τηλέμαχος Ζωίδης απόφοιτος Λυκείου, φοιτητής τμήματος Μαθηματικών και προβληματισμένος πολίτης