Πώς είναι δυνατόν να επιδιώκουμε την αειφόρο ή βιώσιμη ανάπτυξη όταν δεν υπάρχει σε όλες τις τάξεις του λυκείου αντίστοιχο μάθημα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, το οποίο να ευαισθητοποιεί τους μαθητές μας και να ενημερώνει π.χ.για τους διάφορους τρόπους χρησιμοποίησης
των ανανεώσιμων φυσικών πόρων με στόχο μία καλύτερη ποιότητα ζωής;;;
Αρκεί άραγε το μάθημα της ερευνητικής εργασίας στην Α και Β Λυκείου να προσεγγίσει τέτοια θέματα για τους μαθητές που θα το επιλέξουν;;;
Θεωρώ πώς στο ωρολόγιο πρόγραμμα των 35 ωρών εβδομαδιαίως χωράει ένα μάθημα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης (μάθημα ζωής) για τις επόμενες γενιές ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ.
Πώς είναι δυνατόν να επιδιώκουμε την αειφόρο ή βιώσιμη ανάπτυξη όταν δεν υπάρχει σε όλες τις τάξεις του λυκείου αντίστοιχο μάθημα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, το οποίο να ευαισθητοποιεί τους μαθητές μας και να ενημερώνει π.χ.για τους διάφορους τρόπους χρησιμοποίησης των ανανεώσιμων φυσικών πόρων με στόχο μία καλύτερη ποιότητα ζωής;;; Αρκεί άραγε το μάθημα της ερευνητικής εργασίας στην Α και Β Λυκείου να προσεγγίσει τέτοια θέματα για τους μαθητές που θα το επιλέξουν;;; Θεωρώ πώς στο ωρολόγιο πρόγραμμα των 35 ωρών εβδομαδιαίως χωράει ένα μάθημα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης (μάθημα ζωής) για τις επόμενες γενιές ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ.