Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Βασιλειάδου Σοφία | 28 Νοεμβρίου 2009, 17:27
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη κα υπουργέ, συμφωνώ ότι πρέπει να υπάρξει κάποιο είδος αξιολόγησης των εκπ/κών, πριν και μετά από την πρόσληψή τους. Και εφόσον δεν είναι δυνατό να βρεθεί ένας πιο "ανθρώπινος" και πιο αποτελεσματικός τρόπος από αυτόν του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ, συμφωνώ ότι ο τρόπος πρόσληψης αυτών πρέπει να γίνεται μέσω του συγκεκριμένου διαγωνισμού, αν και είμαι σίγουρη πως γνωρίζετε ότι δεν είναι το ίδιο αξιοκρατικός για όλους τους κλάδους, αφού η επιτυχία σε αυτόν καθορίζεται πρωτίστως από τον αριθμό των υποψηφίων. Πώς είναι όμως δυνατό να θεωρείται δίκαια η "ακύρωση" των προηγουμένων επιτυχιών στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ; Το ίδιο το Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού δεν ήταν αυτό που μας έκρινε επιτυχόντες και επομένως κατάλληλους για τη διδασκαλία των μαθημάτων στα οποία εξεταστήκαμε; Σίγουρα γνωρίζετε ότι όλοι εμείς που πετύχαμε σε έναν ή περισσότερους διαγωνισμούς, και ιδίως κατά την τελευταία 6ετία, είμαστε θύματα της προηγούμενης ηγεσίας του ΥΠΕΠΘ, το οποίο θέσπισε το νόμο του 40%-60%, με αποτέλεσμα να προσλαμβάνονται μέσω ΑΣΕΠ μόνο οι μισοί από τους διοριστέους εκπ/κούς. Επίσης, η προηγούμενη ηγεσία του ΥΠΕΠΘ, θεσπίζοντας επιπλέον και άλλους πίνακες-παράθυρα (30μηνο, 24μηνο, πολύτεκνοι, τρίτεκνοι), έκανε όλους εμάς να μην έχουμε ακόμα διοριστεί, αν και, όπως είπα παραπάνω, πετύχαμε στο συγκεκριμένο διαγωνισμό! Θα πρότεινα λοιπόν την ύπαρξη μεταβατικών ρυθμίσεων, όχι μόνο για όσους ήδη υπάρχουν στους πίνακες διοριστέων, αλλά και για τους επιτυχόντες των προηγουμένων διαγωνισμών, ώστε να μην υπάρξουμε θύματα και της παρούσας ηγεσίας του ΥΠΕΠΘ, αν μας "καταργήσει" επιτυχία -ες σ'εναν τόσο δύσκολο διαγωνισμό. Θα μπορούσε λοιπόν να καταρτιστεί ένας πίνακας στον οποίο θα προστίθενται τα μόρια επιτυχίας στον προηγούμενο διαγωνισμό και τα μόρια της προϋπηρεσίας. (Για όσους ήταν επιτυχόντες σε περισσότερους από ένα διαγωνισμό, να λαμβάνονται υπόψη τα μόρια του ευνοϊκότερου γι' αυτούς αποτελέσματος). Να οριστεί λοιπόν ένα χρονικό διάστημα κατά το οποίο θα γίνεται ένα ποσοστό προσλήψεων από τον παραπάνω πίνακα. Δεν είναι δυνατόν να είμαστε έρμαια της κάθε κυβέρνησης. Πρέπει να σταματήσετε να μας αντιμετωπίζετε σαν άψυχα ονόματα σε πίνακες! Είμαστε άνθρωποι που αγωνιζόμαστε για ό,τι δικαιωματικά θα έπρεπε να έχουμε! Προσπαθώντας να γίνετε αξιοκρατική, κα υπουργέ, ελπίζω να καταφέρετε να μη γίνετε και εσείς άδικη. Συγκεκριμένα τώρα για τον κλάδο των φιλολόγων, στον οποίο και ανήκω, πιστεύω ότι πρέπει επιτέλους να γίνει ό,τι έγινε και με τον κλάδο των φυσικών: Να προσλαμβάνονται δηλ. φιλόλογοι από κάθε ειδικότητα αναλογικά προς τις ώρες μαθημάτων τα οποία καλούνται να διδάξουν. Δεν είναι βέβαιο ότι ένας ιστορικός-αρχαιολόγος μπορεί να διδάξει καλύτερα την Ιστορία; (Αλίμονο, την διδάσκουν ακόμα και θεολόγοι και ξενόγλωσσοι καθηγητές, για να συμπληρώσουν το ωράριό τους). Όπως επίσης τα Αρχαία, Νέα, Λατινικά είναι το κατεξοχήν αντικείμενο ενός κλασικού φιλολόγου. Γνωρίζετε ότι υπάρχουν σχολεία στα οποία φιλόλογοι αρνούνται να διδάξουν Αρχαία, Λατινικά επικαλούμενοι άγνοια των συγκεκριμένων μαθημάτων; Θέλω να πιστεύω ότι η συγκεκριμένη διαβούλευση δείχνει τις δημοκρατικές προθέσεις μιας δημοκρατικής κυβέρνησης. Θέλω να πιστεύω ότι η συγκεκριμένη ηγεσία του ΥΠΕΠΘ δε θα μείνει στις δημοκρατικές διαδικασίες μιας διαβούλευσης αλλά θα κάνει τη δημοκρατία πράξη. Ευχαριστώ