Είμαι φοιτητής στο τμήμα Πληροφορικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθήνας.Πέρασα τη σχολική χρονιά 2011-2012 από Τεχνολογική Κατεύθυνση. Με το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον πήρα βασικές γνώσεις αλγοριθμικής και προγραμματισμού , κάτι που με βοήθησε να ανταποκριθώ στις δυσκολίες των μαθημάτων 'Εισαγωγή στον προγραμματισμό των Υπολογιστών' και 'Προγραμματισμός με Java'.Ειδικά το μάθημα του Α Εξαμήνου 'Εισαγωγή στον προγραμματισμό των Υπολογιστών' θεωρούσε δεδομένες τις βασικές έννοιες προγραμματισμού που είχαμε διδαχθεί με το ΑΕΠΠ. Αντίθετα , οι συμφοιτητές μου από τη θετική κατεύθυνση δυσκολεύτηκαν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των παραπάνω μαθημάτων.
Ελπίζω να μην καταργήσετε τα μαθήματα της Πληροφορικής από το Νέο Λύκειο τα οποία πιστεύω πως πρέπει να διδάσκονται σε όλους τους μαθητές και ειδικά το ΑΕΠΠ στους μαθητές Θετικής και Τεχνολογικής κατεύθυνσης.
Είμαι φοιτητής στο τμήμα Πληροφορικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθήνας.Πέρασα τη σχολική χρονιά 2011-2012 από Τεχνολογική Κατεύθυνση. Με το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον πήρα βασικές γνώσεις αλγοριθμικής και προγραμματισμού , κάτι που με βοήθησε να ανταποκριθώ στις δυσκολίες των μαθημάτων 'Εισαγωγή στον προγραμματισμό των Υπολογιστών' και 'Προγραμματισμός με Java'.Ειδικά το μάθημα του Α Εξαμήνου 'Εισαγωγή στον προγραμματισμό των Υπολογιστών' θεωρούσε δεδομένες τις βασικές έννοιες προγραμματισμού που είχαμε διδαχθεί με το ΑΕΠΠ. Αντίθετα , οι συμφοιτητές μου από τη θετική κατεύθυνση δυσκολεύτηκαν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των παραπάνω μαθημάτων. Ελπίζω να μην καταργήσετε τα μαθήματα της Πληροφορικής από το Νέο Λύκειο τα οποία πιστεύω πως πρέπει να διδάσκονται σε όλους τους μαθητές και ειδικά το ΑΕΠΠ στους μαθητές Θετικής και Τεχνολογικής κατεύθυνσης.