Προφανώς και οι 10 σειρές του άρθρου αυτού (Αρθρο 14) δεν επαρκούν να περιγράψουν και να οριοθετήσουν τον θεσμό της μαθητείας στα ΕΠΑΛ.
Απαιτείται σοβαρή δουλειά και πλήρη περιγραφή.
Προτείνεται η συμμετοχή των ΚΕΣΥΠ (Κέντρα Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού) να ενισχυθεί, έτσι ώστε να εμπλακούν στη σημαντική αυτή προσπάθεια στην τεχνική εκπαίδευση.
Υπάρχει εμπειρία και πρέπει να αξιοποιηθεί από το Υ.ΠΑΙ.Θ.
Τσίντζος Πέτρος
Υπεύθυνος ΣΕΠ, ΚΕΣΥΠ Θέρμης
Προφανώς και οι 10 σειρές του άρθρου αυτού (Αρθρο 14) δεν επαρκούν να περιγράψουν και να οριοθετήσουν τον θεσμό της μαθητείας στα ΕΠΑΛ. Απαιτείται σοβαρή δουλειά και πλήρη περιγραφή. Προτείνεται η συμμετοχή των ΚΕΣΥΠ (Κέντρα Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού) να ενισχυθεί, έτσι ώστε να εμπλακούν στη σημαντική αυτή προσπάθεια στην τεχνική εκπαίδευση. Υπάρχει εμπειρία και πρέπει να αξιοποιηθεί από το Υ.ΠΑΙ.Θ. Τσίντζος Πέτρος Υπεύθυνος ΣΕΠ, ΚΕΣΥΠ Θέρμης