Ο φορέας που θα διαχειρίζεται τα σχολικά εργαστήρια δεν προδιαγράφεται ενώ χρησιμοποιείται η συντομογραφία του ΣΕΚ (Σχολικά Εργαστηριακά Κέντρα) ως ΣΕΚ (Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης). Λείπουν άραγε οι συντομογραφίες; Μπορεί τα ΣΕΚ να είχαν ελλείψεις αλλά τουλάχιστον εντός του σχολείου πρόσφεραν εκτός των άλλων και ενδοσχολική επιμόρφωση που αδυνατούσε το κράτος να παρέχει εδώ και πολλά χρόνια.Τα ΣΕΚ πρέπει να παραμείνουν και να υποστηριχθούν υλικοτεχνικά.
Πως θα συνεργάζονται ΕΠΑΛ και ΟΑΕΔ, με γραφειοκρατικά έγγραφα; Ποιος θα έχει τον κύριο λόγο για το που θα γίνει η εκπαίδευση στο 4ο έτος;
Οι νέες σχολές επαγγελματικής κατάρτισης θα πρέπει να παραμείνουν εντός της τυπικής εκπαίδευσης ως τεχνικές σχολές αντίστοιχες των παλαιότερων ΤΕΣ.
Η γρήγορη ψήφιση του νομοσχεδίου άρα και η εφαρμογή του από το Σεπτέμβριο, θα έχει έτοιμα αναλυτικά, ωρολόγια και κυρίως βιβλία; Τουλάχιστον για το τρέχον σχολικό έτος θα πρέπει να προβλεφθεί παράταση των εγγραφών ώστε να ενημερωθούν οι μαθητές για το νέο λύκειο.
Ο φορέας που θα διαχειρίζεται τα σχολικά εργαστήρια δεν προδιαγράφεται ενώ χρησιμοποιείται η συντομογραφία του ΣΕΚ (Σχολικά Εργαστηριακά Κέντρα) ως ΣΕΚ (Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης). Λείπουν άραγε οι συντομογραφίες; Μπορεί τα ΣΕΚ να είχαν ελλείψεις αλλά τουλάχιστον εντός του σχολείου πρόσφεραν εκτός των άλλων και ενδοσχολική επιμόρφωση που αδυνατούσε το κράτος να παρέχει εδώ και πολλά χρόνια.Τα ΣΕΚ πρέπει να παραμείνουν και να υποστηριχθούν υλικοτεχνικά. Πως θα συνεργάζονται ΕΠΑΛ και ΟΑΕΔ, με γραφειοκρατικά έγγραφα; Ποιος θα έχει τον κύριο λόγο για το που θα γίνει η εκπαίδευση στο 4ο έτος; Οι νέες σχολές επαγγελματικής κατάρτισης θα πρέπει να παραμείνουν εντός της τυπικής εκπαίδευσης ως τεχνικές σχολές αντίστοιχες των παλαιότερων ΤΕΣ. Η γρήγορη ψήφιση του νομοσχεδίου άρα και η εφαρμογή του από το Σεπτέμβριο, θα έχει έτοιμα αναλυτικά, ωρολόγια και κυρίως βιβλία; Τουλάχιστον για το τρέχον σχολικό έτος θα πρέπει να προβλεφθεί παράταση των εγγραφών ώστε να ενημερωθούν οι μαθητές για το νέο λύκειο.