Δυστυχώς δεν έχω διαβάσει όλα τα σχόλια στην παρούσα διαβούλευση αλλά μόνο κάποια από αυτά. Ελπίζοντας ότι θα ακουστεί μία ακόμη φωνή γράφω γρήγορα τις παρακάτω σκέψεις
Νομίζω ότι είναι αδιανόητο την εποχή της πληροφορίας να απουσιάζει τελείως η πληροφορική από το Λύκειο. Σε συζητήσεις με πολίτες εκτός εκπάιδευσης, με γονείς και κυρίως με μαθητές σε όλους φαίνεται αδιανόητη η λογική του υπουργείου.
Στη χώρα μας υπάρχουν πάμπολα τμήματα πληροφοικής Α.Ε.Ι και Α.Τ.Ε.Ι. Παρόλα αυτά οι εισερχόμενοι σε αυτά φοιτητές δεν θα γνωρίζουν στοιχειώδεις έννοιες της επιστήμης των υπολογιστών και τις αλγοριθμικής
Η επιστήμη των υπολογιστών δεν είναι μόνο χρήση. Θεωρώ υποχρεωτικό για τους μαθητές του Λυκείου να πάρουν τις βασικές γνώσεις της επιστήμης των υπολογιστών (αφού δεν είναι δυνατόν να χρησιμοποιούμε κατά κόρον ένα μηχάνημα χωρίς να γνωρίζουμε τίποτα για το πως λειτουργεί και να προσπαθούμε μόνο εμπειρικά να κάνουμε τη δουλειά μας) αλλά και της αλγοριθμικής που οξύνει το πνέυμα
Πρόταση: Ώρες πληροφορικής στο Λύκειο και ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα με ύλη από τη θεωρία της επιστήμης των υπολογιστών και τις αλγοριθμικής. Δεν είναι δυαντόν να ανταπεξέλθουν οι νεοεισερχόμενοι φοιτητές σε κάποιο από τα πάμπολα τμήματα πληροφορικής χωρίς αυτές τις γνώσεις. Επίσης στα περισσότερα από τα τμήματα του πολυτεχνείου αλλά και των οικονομικών πανεπιστημίων διδάσκονται μαθήματα υπολογιστών και αλγοριθμικής, άρα ένα πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα υπολογιστών και αλγοριθμικής είναι απαραίτητο τουλάχιστον ως επιλεγόμενο ανάλογα με τις σχολές που θέλει να φοιτήσει ο υποψήφιος (τμήματα Πληροφορικής, ηλεκτρολόγων μηχανικών, μηχανικών υπολογιστών, μηχανολόγων μηχανικών, πολιτικών μηχανικών, γενικότερα πολυτεχνείου, εφαρμοσμένης πληροφορικής διοίκησης επιχειρήσεων, χρηματοοικονομικής, κ.λ.π.)
Δυστυχώς δεν έχω διαβάσει όλα τα σχόλια στην παρούσα διαβούλευση αλλά μόνο κάποια από αυτά. Ελπίζοντας ότι θα ακουστεί μία ακόμη φωνή γράφω γρήγορα τις παρακάτω σκέψεις Νομίζω ότι είναι αδιανόητο την εποχή της πληροφορίας να απουσιάζει τελείως η πληροφορική από το Λύκειο. Σε συζητήσεις με πολίτες εκτός εκπάιδευσης, με γονείς και κυρίως με μαθητές σε όλους φαίνεται αδιανόητη η λογική του υπουργείου. Στη χώρα μας υπάρχουν πάμπολα τμήματα πληροφοικής Α.Ε.Ι και Α.Τ.Ε.Ι. Παρόλα αυτά οι εισερχόμενοι σε αυτά φοιτητές δεν θα γνωρίζουν στοιχειώδεις έννοιες της επιστήμης των υπολογιστών και τις αλγοριθμικής Η επιστήμη των υπολογιστών δεν είναι μόνο χρήση. Θεωρώ υποχρεωτικό για τους μαθητές του Λυκείου να πάρουν τις βασικές γνώσεις της επιστήμης των υπολογιστών (αφού δεν είναι δυνατόν να χρησιμοποιούμε κατά κόρον ένα μηχάνημα χωρίς να γνωρίζουμε τίποτα για το πως λειτουργεί και να προσπαθούμε μόνο εμπειρικά να κάνουμε τη δουλειά μας) αλλά και της αλγοριθμικής που οξύνει το πνέυμα Πρόταση: Ώρες πληροφορικής στο Λύκειο και ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα με ύλη από τη θεωρία της επιστήμης των υπολογιστών και τις αλγοριθμικής. Δεν είναι δυαντόν να ανταπεξέλθουν οι νεοεισερχόμενοι φοιτητές σε κάποιο από τα πάμπολα τμήματα πληροφορικής χωρίς αυτές τις γνώσεις. Επίσης στα περισσότερα από τα τμήματα του πολυτεχνείου αλλά και των οικονομικών πανεπιστημίων διδάσκονται μαθήματα υπολογιστών και αλγοριθμικής, άρα ένα πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα υπολογιστών και αλγοριθμικής είναι απαραίτητο τουλάχιστον ως επιλεγόμενο ανάλογα με τις σχολές που θέλει να φοιτήσει ο υποψήφιος (τμήματα Πληροφορικής, ηλεκτρολόγων μηχανικών, μηχανικών υπολογιστών, μηχανολόγων μηχανικών, πολιτικών μηχανικών, γενικότερα πολυτεχνείου, εφαρμοσμένης πληροφορικής διοίκησης επιχειρήσεων, χρηματοοικονομικής, κ.λ.π.)