Από τη μικρή μου εμπειρία ως καθηγήτρια στο εσπερινό ΕΠΑΛ της Ξάνθης (3 χρόνια)έχω να διατυπώσω τα εξής:
Το όριο ηλικίας των 20 ετών για την εγγραφή σε εσπερινό σχολείο, εάν εφαρμοστεί, θα αποκλείσει πολλά παιδιά κυρίως των οικονομικά ασθενέστερων τάξεων από το δημόσιο σχολείο. Υπάρχουν πολλά παιδιά των 16-20 ετών που αναγκάζονται να δουλέψουν, για να συνεισφέρουν στην οικογένειά τους αλλά ταυτόχρονα επιθυμούν να συνεχίσουν το σχολείο. Πώς λοιπόν σ΄αυτά τα παιδιά που κάθε μέρα στις 6:30μμ μετά το συνεργείο, τη λάντζα, το χωράφι, την οικοδομή, το μεροκάματο θα πούμε τέλος το σχολείο μέχρι να γίνετε 20; Για ποιο λόγο πρέπει κάποιο παιδί να αναγκάζεται να "επιλέξει" μόνο την εργασία και όχι και την εργασία και τη μόρφωση;
Η μόρφωση είναι συνταγματικό δικαίωμα και δεν μπορεί η πολιτεία να το στερεί.
Από τη μικρή μου εμπειρία ως καθηγήτρια στο εσπερινό ΕΠΑΛ της Ξάνθης (3 χρόνια)έχω να διατυπώσω τα εξής: Το όριο ηλικίας των 20 ετών για την εγγραφή σε εσπερινό σχολείο, εάν εφαρμοστεί, θα αποκλείσει πολλά παιδιά κυρίως των οικονομικά ασθενέστερων τάξεων από το δημόσιο σχολείο. Υπάρχουν πολλά παιδιά των 16-20 ετών που αναγκάζονται να δουλέψουν, για να συνεισφέρουν στην οικογένειά τους αλλά ταυτόχρονα επιθυμούν να συνεχίσουν το σχολείο. Πώς λοιπόν σ΄αυτά τα παιδιά που κάθε μέρα στις 6:30μμ μετά το συνεργείο, τη λάντζα, το χωράφι, την οικοδομή, το μεροκάματο θα πούμε τέλος το σχολείο μέχρι να γίνετε 20; Για ποιο λόγο πρέπει κάποιο παιδί να αναγκάζεται να "επιλέξει" μόνο την εργασία και όχι και την εργασία και τη μόρφωση; Η μόρφωση είναι συνταγματικό δικαίωμα και δεν μπορεί η πολιτεία να το στερεί.