Αρχική Νέο εκπαιδευτικό σύστημαΆρθρο 26: Διοίκηση Δημοσίων Φορέων Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων Σ.Ε.Κ. και Ι.Ε.Κ.Σχόλιο του χρήστη Μ.Κ. | 20 Αυγούστου 2013, 10:06
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι διευθυντές των ΙΕΚ θα πρέπει να έχουν μεταπτυχιακές σπουδές στην εκπαίδευση ενηλίκων αλλά και στην διοικητική επιστήμη. Θα πρέπει να διορθωθεί η μισθολογική ανισότητα τους σε σχέση με τους διευθυντές Λυκείων/ΕΠΑΛ. Οι ευθύνες που τους δίνονται είναι πολλαπλάσιες αυτές των ΕΠΑΛ καθώς έχουν να κάνουν με εκπαίδευση ενηλίκων (πολύ ποιό απαιτητική απο αυτή των ανηλίκων). Θα πρέπει να έχουν σχέση με την αγορά και να επικοινωνούν με εταιρείες και οργανισμούς. Δηλάδη managers της κατάρτισης, με στόχους επίτευξης κλπ Τα ΙΕΚ θα πρέπει να έχουν μόνιμους εκπαιδευτιούς σε ποσοστό > 50% ενώ οι ωρομίσθιοι εκπαιδευτές θα πρέπει να συμμετέχουν σε συλλόγους και να επιλέγονται λόγω εξειδικευμένων γνώσεων που αποδεδειγμένα έχουν σε συγκεκριμένο αντικείμενο και δεν υπάρχει μόνιμος διαθέσιμος εκπαιδευτικός που να επιθυμεί να το διδάξει. Πιστεύω ότι διοικητικοί υπάλληλοι στα ΙΕΚ θα πρέπει να έχουν υποχρεωτικά πιστοποίηση Η/Υ και να υπάρχει τουλάχιστον ένας Πληροφορικός ανά ΙΕΚ ή ομάδα ΙΕΚ για υποστήριξη των εργαστηρίων τους , ιστοσελίδας , κλπ αφού η Πληροφορική είναι πλέον σε όλες σχεδόν τις ειδικότητες...