Αρχική Νέο εκπαιδευτικό σύστημαΆρθρο 02: Διάρθρωση Εκπαιδευτικών ΠρογραμμάτωνΣχόλιο του χρήστη Θεοφάνης Καρούτης (Υπδντής Μουσικού Σχολείου Τρικάλων) | 20 Αυγούστου 2013, 10:43
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προφανώς τα όποια σχόλια θα πρέπει να υποβάλλονται με κριτήρια το τι σχολείο θέλουμε για τη νεολαία της Πατρίδας μας (γενικά) και το πώς θα "δοθεί" αυτό στα παιδιά μας (ειδικά). Επίσης είναι προφανές ότι για το πρώτο δεν μπορεί τώρα να γίνει διάλογος - δημόσια διαβούλευση (κάτι τέτοιο θα είχε νόημα πριν την ετοιμασία του νομοσχεδίου). Όσον αφορά το δεύτερο θεωρώ προς το καλύτερο τις αλλαγές στο πρόγραμμα της Γ' Λυκείου (περισσότερες ώρες μαθήματα προσανατολισμού, χωριστή αντιμετώπιση όσων ενδιαφέρονται για Παιδαγωγικές σχολές - αν και τώρα ποιός θα ενδιαφέρεται), όμως παραμερίζονται πάρα πολύ τα μαθήματα επιλογής που συχνά είναι μια πολύ ευχάριστη ώρα (χωρίς καμιά ειρωνία) για τους μαθητές αφού η επιλογή των μαθημάτων αυτών έχει να κάνει με τα ιδιαίτερα ενδιαφέροντά τους. Αλήθεια, πού πήγε το μάθημα της Αστρονομίας; Οι Έλληνες μαθητές έχουν αποσπάσει τόσες διακρίσεις σε παγκόσμιους μαθητικούς διαγωνισμούς, το ενδιαφέρον για θέματα Αστρονομίας και Αστροφυσικής τα τελευταία χρόνια αυξάνεται διαρκώς, δεν θα μπορούσε να προστεθεί στα μαθήματα επιλογής της Α' τάξης; Νομίζω ότι η συμπλήρωση αυτή δεν στοιχίζει τίποτα και θα ικανοποιούσε τα ενδιαφέροντα πολλών μαθητών.