Με την επιλογή της Χημείας ως πανελληνίως εξεταζόμενο μάθημα στις Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες διορθώνεται η μεγάλη στρέβλωση των τελευταίων 14 ετών (2000 – 2013) όπου τμήματα δέχονται φοιτητές και σπουδαστές οι οποίοι, ως μαθητές της Γ Λυκείου, παρακολούθησαν και εξετάστηκαν στα μαθήματα της Τεχνολογικής κατεύθυνσης (κύκλος πληροφορικής και υπηρεσιών).
. Η Χημεία:
* είναι το κύριο αντικείμενο σπουδών σε πάνω από 30 τμήματα
( Χημικά τμήματα, Τμήματα Χημικών Μηχανικών, Γεωπονικές σχολές και Γεωργικά Πανεπιστήμια, Φαρμακευτική, Σχολές Τεχνολογίας Υλικών, Σχολές Μηχανικών Περιβάλλοντος, Σχολές Περιβάλλοντος, Τμήματα Τεχνολογίας Τροφίμων, Τμήματα Διαιτολογίας, Κλωστουφαντουργίας, Οινολογίας κ.ά)
* διδάσκεται ως υποχρεωτικό μάθημα στα πρώτα εξάμηνα 162 σχολών της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης,
* και είναι απολύτως αναγκαία για την κατανόηση και άλλων επιστημών, όπως η Βιολογία, η Βιοχημεία κ.ά.,
η εισαγωγή φοιτητών που δεν έχουν στοιχειώδεις γνώσεις Χημείας έχει υποβαθμίσει το επίπεδο και έχει προκαλέσει σοβαρότατες δυσχέρειες στην λειτουργία όλων αυτών των σχολών.
* Τα αλυσιδωτά προβλήματα που προκάλεσε η εισαγωγή φοιτητών στις σχολές των Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών χωρίς στοιχειώδεις γνώσεις Χημείας είχαν ως αποτέλεσμα την έντονη παρέμβαση των καθ΄ ύλη αρμόδιων φορέων προς το αρμόδιο ΥΠ.Ε.Π.Θ.
Συγκεκριμένα έντονες διαμαρτυρίες για το θέμα έχουν απευθύνει:
Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο
Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος
Εμποροβιοτεχνικό Επιμελητήριο
Πολυτεχνείο Κρήτης
Ένωση Ελλήνων Χημικών
Χημικό τμήμα Πανεπιστημίου Αθηνών
Χημικό τμήμα Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Χημικό τμήμα Πανεπιστημίου Πατρών
Χημικό τμήμα Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
ΤΕΙ Αθήνας
ΤΕΙ Κρήτης
Συνεπώς συμφωνώ απόλυτα με τα μαθήματα στα οποία θα διδάσκονται και θα εξετάζονται οι υποψήφιοι της θετικής κατεύθυνσης και των παιδαγωγικών τμημάτων για την εισαγωγή τους στα ΑΕΙ και ΤΕΙ.
Στην Β'Λυκείου πρότείνω στα μαθήματα προσανατολισμού να διδάσκονται 2 ώρες Φυσικής και 1 ώρα Χημείας με εναλλάγη 1ου και 2ου τετραμήνου
Με την επιλογή της Χημείας ως πανελληνίως εξεταζόμενο μάθημα στις Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες διορθώνεται η μεγάλη στρέβλωση των τελευταίων 14 ετών (2000 – 2013) όπου τμήματα δέχονται φοιτητές και σπουδαστές οι οποίοι, ως μαθητές της Γ Λυκείου, παρακολούθησαν και εξετάστηκαν στα μαθήματα της Τεχνολογικής κατεύθυνσης (κύκλος πληροφορικής και υπηρεσιών). . Η Χημεία: * είναι το κύριο αντικείμενο σπουδών σε πάνω από 30 τμήματα ( Χημικά τμήματα, Τμήματα Χημικών Μηχανικών, Γεωπονικές σχολές και Γεωργικά Πανεπιστήμια, Φαρμακευτική, Σχολές Τεχνολογίας Υλικών, Σχολές Μηχανικών Περιβάλλοντος, Σχολές Περιβάλλοντος, Τμήματα Τεχνολογίας Τροφίμων, Τμήματα Διαιτολογίας, Κλωστουφαντουργίας, Οινολογίας κ.ά) * διδάσκεται ως υποχρεωτικό μάθημα στα πρώτα εξάμηνα 162 σχολών της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, * και είναι απολύτως αναγκαία για την κατανόηση και άλλων επιστημών, όπως η Βιολογία, η Βιοχημεία κ.ά., η εισαγωγή φοιτητών που δεν έχουν στοιχειώδεις γνώσεις Χημείας έχει υποβαθμίσει το επίπεδο και έχει προκαλέσει σοβαρότατες δυσχέρειες στην λειτουργία όλων αυτών των σχολών. * Τα αλυσιδωτά προβλήματα που προκάλεσε η εισαγωγή φοιτητών στις σχολές των Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών χωρίς στοιχειώδεις γνώσεις Χημείας είχαν ως αποτέλεσμα την έντονη παρέμβαση των καθ΄ ύλη αρμόδιων φορέων προς το αρμόδιο ΥΠ.Ε.Π.Θ. Συγκεκριμένα έντονες διαμαρτυρίες για το θέμα έχουν απευθύνει: Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος Εμποροβιοτεχνικό Επιμελητήριο Πολυτεχνείο Κρήτης Ένωση Ελλήνων Χημικών Χημικό τμήμα Πανεπιστημίου Αθηνών Χημικό τμήμα Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης Χημικό τμήμα Πανεπιστημίου Πατρών Χημικό τμήμα Πανεπιστημίου Ιωαννίνων ΤΕΙ Αθήνας ΤΕΙ Κρήτης Συνεπώς συμφωνώ απόλυτα με τα μαθήματα στα οποία θα διδάσκονται και θα εξετάζονται οι υποψήφιοι της θετικής κατεύθυνσης και των παιδαγωγικών τμημάτων για την εισαγωγή τους στα ΑΕΙ και ΤΕΙ. Στην Β'Λυκείου πρότείνω στα μαθήματα προσανατολισμού να διδάσκονται 2 ώρες Φυσικής και 1 ώρα Χημείας με εναλλάγη 1ου και 2ου τετραμήνου