Θα πρέπει να προστεθούν τα παρακάτω :
4. Σχολές Επαγγελματικής Εκπαίδευσης. Μετονομασία των υφιστάμενων των ΕΠΑ.Σ. σε Σχολές Επαγγελματικής Εκπαίδευσης εντός της τυπικής εκπαίδευσης και η εποπτεία, η αρμοδιότητα διαμόρφωσης του εκπαιδευτικού πλαισίου να ανήκει στο Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Διασφάλιση του ίδιου εργασιακού καθεστώς για του εκπαιδευτικούς των ΕΠΑ.Σ. που θα στελεχώσουν εντός τυπικής εκπαίδευσης τις νέες Σχολές Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.
Σημείωση : Γίνεται αναφορά στις Σ.Ε.Κ. (Σχολές Επαγγελματικής Εκπαίδευσης) και στα Σ.Ε.Κ. (Σχολικά Εργαστηριακά Κέντρα), δημιουργώντας σύγχυση με την χρήση του ίδιου ακρώνυμου για δύο διαφορετικές εκπαιδευτικές δομές.
5. Σ.Ε.Κ. (Σχολικά Εργαστηριακά Κέντρα) να παραμείνουν ως έχουν, με τον ίδιο σκοπό, λειτουργία και νομικό πλαίσιο.
Θα πρέπει να προστεθούν τα παρακάτω : 4. Σχολές Επαγγελματικής Εκπαίδευσης. Μετονομασία των υφιστάμενων των ΕΠΑ.Σ. σε Σχολές Επαγγελματικής Εκπαίδευσης εντός της τυπικής εκπαίδευσης και η εποπτεία, η αρμοδιότητα διαμόρφωσης του εκπαιδευτικού πλαισίου να ανήκει στο Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Διασφάλιση του ίδιου εργασιακού καθεστώς για του εκπαιδευτικούς των ΕΠΑ.Σ. που θα στελεχώσουν εντός τυπικής εκπαίδευσης τις νέες Σχολές Επαγγελματικής Εκπαίδευσης. Σημείωση : Γίνεται αναφορά στις Σ.Ε.Κ. (Σχολές Επαγγελματικής Εκπαίδευσης) και στα Σ.Ε.Κ. (Σχολικά Εργαστηριακά Κέντρα), δημιουργώντας σύγχυση με την χρήση του ίδιου ακρώνυμου για δύο διαφορετικές εκπαιδευτικές δομές. 5. Σ.Ε.Κ. (Σχολικά Εργαστηριακά Κέντρα) να παραμείνουν ως έχουν, με τον ίδιο σκοπό, λειτουργία και νομικό πλαίσιο.