Δε νομίζω ότι υπάρχουν πολλοί που διαφωνούν ριζικά με το Αρθρο 1. Συμφωνώντας λοιπόν κι εγώ με όλα τα αναγραφόμενα σε αυτό θεωρώ ότι το μάθημα της ΑΕΠΠ (προγραμματισμός στη Γ΄Λυκείου) είναι απαραίτητο και κακώς εκδιώχθηκε από Πανελλαδικώς εξεταζόμενο. Εξοικειώνει τους μαθητές με διαφόρων ειδών προβλήματα, προάγει τον αλγοριθμικό τρόπο σκέψης, δίνει άμεση ικανοποίηση στην περίπτωση επίλυσης, διδάσκει στην περίπτωση μη επιτυχούς έκβασης την επιμονή, υπομονή και επιτρέπει διάφορες προσεγγίσεις όσον αφορά την επίλυση.
Δε νομίζω ότι υπάρχουν πολλοί που διαφωνούν ριζικά με το Αρθρο 1. Συμφωνώντας λοιπόν κι εγώ με όλα τα αναγραφόμενα σε αυτό θεωρώ ότι το μάθημα της ΑΕΠΠ (προγραμματισμός στη Γ΄Λυκείου) είναι απαραίτητο και κακώς εκδιώχθηκε από Πανελλαδικώς εξεταζόμενο. Εξοικειώνει τους μαθητές με διαφόρων ειδών προβλήματα, προάγει τον αλγοριθμικό τρόπο σκέψης, δίνει άμεση ικανοποίηση στην περίπτωση επίλυσης, διδάσκει στην περίπτωση μη επιτυχούς έκβασης την επιμονή, υπομονή και επιτρέπει διάφορες προσεγγίσεις όσον αφορά την επίλυση.