Κύριοι
Με τρόμο διαβάζει κανείς τα παραπάνω, όπου μεταξύ άλλων, καταργείται η διδασκαλία της Πληροφορικής από τα Γενικά Λύκεια και ανακοινώνεται η συρρίκνωση του Τομέα Πληροφορικής στο νέο Τεχνολογικό Λύκειο.
Δυστυχώς:
• Οποιαδήποτε προτεινόμενη υποβάθμιση της πληροφορικής στο Νέο Σχολείο οδηγεί την παιδεία της χώρας μας σε σαφή οπισθοδρόμηση.
• Το αίτημα για διδασκαλία της πληροφορικής ως υποχρεωτικού μαθήματος και στις 3 τάξεις του Γενικού Λυκείου καθώς επίσης και στην Γ τάξη του Γυμνασίου είναι στοιχείο απαραίτητο για την υλοποίηση του Ψηφιακού Σχολείου, που είναι και διακηρυγμένη πρόθεση της πολιτείας.
• Η καθιέρωση μαθήματος αλγοριθμικής και εισαγωγής στον προγραμματισμό για την εισαγωγή των μαθητών της Δ.Ε. σε τμήματα Πληροφορικής Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης συνάδει απόλυτα με το ύφος του νέου σχολείου έχοντας αποδείξει με τις εξετάσεις σε πανελλήνιο επίπεδο των τελευταίων ετών και την γενική του αποδοχή από την μαθητική και εκπαιδευτική κοινότητα το πόσο απαραίτητο είναι.
• Η ύπαρξη τομέα Πληροφορικής με πλήρη διδακτική κάλυψη στα γνωστικά αντικείμενα των νέων τεχνολογιών και επικοινωνιών στο νέο Τεχνολογικό Λύκειο είναι στοιχείο απαραίτητο στον σαφή επαγγελματικό προσανατολισμό των μαθητών του και αποτελεί θεμέλιο στον εμπλουτισμό και στην εξειδίκευση του έμψυχου εργατικού δυναμικού της χώρας μας.
Με την ελπίδα μιας δευτερης σκέψης και αναθεώρησης των προτάσεων για το Νεο Λυκειοπου θα οδηγήσουν σε ευοίνο μέλλον για τα παιδιά μας,
Κατερίνα Τρανού
Γονέας
Εκπαιδευτικός ΕΑ
Κύριοι Με τρόμο διαβάζει κανείς τα παραπάνω, όπου μεταξύ άλλων, καταργείται η διδασκαλία της Πληροφορικής από τα Γενικά Λύκεια και ανακοινώνεται η συρρίκνωση του Τομέα Πληροφορικής στο νέο Τεχνολογικό Λύκειο. Δυστυχώς: • Οποιαδήποτε προτεινόμενη υποβάθμιση της πληροφορικής στο Νέο Σχολείο οδηγεί την παιδεία της χώρας μας σε σαφή οπισθοδρόμηση. • Το αίτημα για διδασκαλία της πληροφορικής ως υποχρεωτικού μαθήματος και στις 3 τάξεις του Γενικού Λυκείου καθώς επίσης και στην Γ τάξη του Γυμνασίου είναι στοιχείο απαραίτητο για την υλοποίηση του Ψηφιακού Σχολείου, που είναι και διακηρυγμένη πρόθεση της πολιτείας. • Η καθιέρωση μαθήματος αλγοριθμικής και εισαγωγής στον προγραμματισμό για την εισαγωγή των μαθητών της Δ.Ε. σε τμήματα Πληροφορικής Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης συνάδει απόλυτα με το ύφος του νέου σχολείου έχοντας αποδείξει με τις εξετάσεις σε πανελλήνιο επίπεδο των τελευταίων ετών και την γενική του αποδοχή από την μαθητική και εκπαιδευτική κοινότητα το πόσο απαραίτητο είναι. • Η ύπαρξη τομέα Πληροφορικής με πλήρη διδακτική κάλυψη στα γνωστικά αντικείμενα των νέων τεχνολογιών και επικοινωνιών στο νέο Τεχνολογικό Λύκειο είναι στοιχείο απαραίτητο στον σαφή επαγγελματικό προσανατολισμό των μαθητών του και αποτελεί θεμέλιο στον εμπλουτισμό και στην εξειδίκευση του έμψυχου εργατικού δυναμικού της χώρας μας. Με την ελπίδα μιας δευτερης σκέψης και αναθεώρησης των προτάσεων για το Νεο Λυκειοπου θα οδηγήσουν σε ευοίνο μέλλον για τα παιδιά μας, Κατερίνα Τρανού Γονέας Εκπαιδευτικός ΕΑ