Όπως φαίνεται οι συντάκτες του νόμου δε γνωρίζετε την πραγματικότητα των τεχνικων λυκείων και ΕΠΑΣ. Απομακρύνετε από την Τεχνική εκπαίδευση τις ειδικότητες που είχαν τη μεγαλύτερη ζήτηση, που είχαν τους περισσότερους μαθητές στερώντας τους το δικαίωμα της επαγγελματικής επιλογής και μια θέση στο όνειρο. Δημιουργείτε ένα νέο Τεχνικό σχολείο με μαθητές έως 20 ετών οι οποίοι μπορούν να επιλέξουν συγκεκριμένες ειδικότητες οι οποίες κατά τον κοινό νου είναι ''ανδρικές''. Τι θα γίνουν οι μαθητές που είναι άνω των 20 ετών και θέλουν να σπουδάσουν π.χ. αισθητική, μια ειδικότητα που βάζετε κ στα ΣΕΚ και στα ΙΕΚ....ΤΙ ΘΑ ΓΊΝΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟΎς ΠΟΥ ΈΧΟΥΝ ΉΔΗ ΓΡΑΦΤΕΊ ΣΤΗΝ 1 ΤΆΞΗ?...με ποιον τρόπο προωθείτε την ''ολοκλήρωση κ ανάπτυξη του μαθητή" όταν του στερείται το δικαίωμα της επιλογής. Ζητάμε την επαναφορά των καταργούμενων ειδικοτήτων στο νεό τεχνικό λυκειο διότι σύμφωνα με έρευνες είναι συνυφασμένες με την αγορά εργασίας κ την αναπτυξη αυτής, συνεπώς και του τόπου. Ζητάμε εκπαίδευση για τα παιδιά μας και όχι κατάρτιση.
Όπως φαίνεται οι συντάκτες του νόμου δε γνωρίζετε την πραγματικότητα των τεχνικων λυκείων και ΕΠΑΣ. Απομακρύνετε από την Τεχνική εκπαίδευση τις ειδικότητες που είχαν τη μεγαλύτερη ζήτηση, που είχαν τους περισσότερους μαθητές στερώντας τους το δικαίωμα της επαγγελματικής επιλογής και μια θέση στο όνειρο. Δημιουργείτε ένα νέο Τεχνικό σχολείο με μαθητές έως 20 ετών οι οποίοι μπορούν να επιλέξουν συγκεκριμένες ειδικότητες οι οποίες κατά τον κοινό νου είναι ''ανδρικές''. Τι θα γίνουν οι μαθητές που είναι άνω των 20 ετών και θέλουν να σπουδάσουν π.χ. αισθητική, μια ειδικότητα που βάζετε κ στα ΣΕΚ και στα ΙΕΚ....ΤΙ ΘΑ ΓΊΝΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟΎς ΠΟΥ ΈΧΟΥΝ ΉΔΗ ΓΡΑΦΤΕΊ ΣΤΗΝ 1 ΤΆΞΗ?...με ποιον τρόπο προωθείτε την ''ολοκλήρωση κ ανάπτυξη του μαθητή" όταν του στερείται το δικαίωμα της επιλογής. Ζητάμε την επαναφορά των καταργούμενων ειδικοτήτων στο νεό τεχνικό λυκειο διότι σύμφωνα με έρευνες είναι συνυφασμένες με την αγορά εργασίας κ την αναπτυξη αυτής, συνεπώς και του τόπου. Ζητάμε εκπαίδευση για τα παιδιά μας και όχι κατάρτιση.