Ξένες Γλώσσες
Δεν μπορεί να αμφιβάλλει κανείς για τη σπουδαιότητα των ξένων γλωσσών ως εφόδια του μαθητή είτε για συνέχιση των σπουδών του είτε για εύρεση εργασίας. Είναι να απορεί κανείς πώς το υπουργείο υποβαθμίζει τόσο την αναμφισβήτητη χρησιμότητά τους βάζοντας μόνο 2 ώρες διδασκαλίας της ξένης γλώσσας στο λύκειο ( όσο διδάσκονται και τα θρησκευτικά)!!!
Ενίσχυση της πρώτης ξένης γλώσσας στο δημόσιο σχολείο με διδασκαλία 3 ωρών. Οι ανάγκες των μαθητών στην ανώτερη ηλικία και βαθμίδα δεν αναπληρώνονται από την πιθανή ενίσχυση της αγγλικής στο στοιχειώδες επίπεδο στο Δημοτικό.
Παράλληλα στα μαθήματα επιλογής εκτός των άλλων θα έπρεπε να συμπεριλαμβάνεται και μία δεύτερη ξένη γλώσσα.
Μεσούσης της οικονομικής κρίσης επιβάλλεται να παρέχεται από το σχολείο η διδασκαλία των ξένων γλωσσών ως απαραίτητα εφόδια σε ένα ευρωπαϊκό περιβάλλον.
Ξένες Γλώσσες Δεν μπορεί να αμφιβάλλει κανείς για τη σπουδαιότητα των ξένων γλωσσών ως εφόδια του μαθητή είτε για συνέχιση των σπουδών του είτε για εύρεση εργασίας. Είναι να απορεί κανείς πώς το υπουργείο υποβαθμίζει τόσο την αναμφισβήτητη χρησιμότητά τους βάζοντας μόνο 2 ώρες διδασκαλίας της ξένης γλώσσας στο λύκειο ( όσο διδάσκονται και τα θρησκευτικά)!!! Ενίσχυση της πρώτης ξένης γλώσσας στο δημόσιο σχολείο με διδασκαλία 3 ωρών. Οι ανάγκες των μαθητών στην ανώτερη ηλικία και βαθμίδα δεν αναπληρώνονται από την πιθανή ενίσχυση της αγγλικής στο στοιχειώδες επίπεδο στο Δημοτικό. Παράλληλα στα μαθήματα επιλογής εκτός των άλλων θα έπρεπε να συμπεριλαμβάνεται και μία δεύτερη ξένη γλώσσα. Μεσούσης της οικονομικής κρίσης επιβάλλεται να παρέχεται από το σχολείο η διδασκαλία των ξένων γλωσσών ως απαραίτητα εφόδια σε ένα ευρωπαϊκό περιβάλλον.