Με την προσμέτρηση του βαθμού των τριών τάξεων του Λυκείου στην εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση προφανώς δεν αποσυνδέεται το Λύκειο από το Πανεπιστήμιο. Επίσης ο πανελλαδικός χαρακτήρας των εξετάσεων προαγωγής και απόλυσης, ενώ φαίνεται να εξασφαλίζει αντικειμενικότητα στην πραγματικότητα θα δημιουργήσει πολλαπλάσια προβλήματα καθώς το εξετασιοκεντρικό και βαθμοθηρικό σύστημα δημιουργεί τεράστια προβλήματα στη διαδικασία της μάθησης και την ψυχολογία του μαθητή. Φυσικά ένισχύει τις φροντιστηριακές ανάγκες.
Γιατί ενώ τόσα χρόνια συζητάμε την αποσύνδεση του Λυκείου από τις Πανελλήνιες εξετάσεις κάνουμε ΤΩΡΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ.
Με την προσμέτρηση του βαθμού των τριών τάξεων του Λυκείου στην εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση προφανώς δεν αποσυνδέεται το Λύκειο από το Πανεπιστήμιο. Επίσης ο πανελλαδικός χαρακτήρας των εξετάσεων προαγωγής και απόλυσης, ενώ φαίνεται να εξασφαλίζει αντικειμενικότητα στην πραγματικότητα θα δημιουργήσει πολλαπλάσια προβλήματα καθώς το εξετασιοκεντρικό και βαθμοθηρικό σύστημα δημιουργεί τεράστια προβλήματα στη διαδικασία της μάθησης και την ψυχολογία του μαθητή. Φυσικά ένισχύει τις φροντιστηριακές ανάγκες. Γιατί ενώ τόσα χρόνια συζητάμε την αποσύνδεση του Λυκείου από τις Πανελλήνιες εξετάσεις κάνουμε ΤΩΡΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ.