Σύμφωνα μα το νέο εκπαιδευτικό προγράμμα για το Λύκειο ξαναγυρνάμε στο παλίο (αυτό που υπήρχε πριν το νέο σύστημα. Τόσο κακό για το τίποτα μιας και είναι ελάχιστες οι διαφορές με το σύστημα των δεσμών.
ΟΧΙ στον εξοστρακισμό της Πληροφορικής!!!
Το μάθημα θα πρέπει να διδάσκεται σωστά στο Λύκειο και να μην περιορίζεται στη χρήση Η/Υ. Οι μαθητές θα πρέπει να διδάσκονται μαθήματα αλγοριθμικής/προγραμματισμού μιας και μπορούν να αξιοποιήσουν τις γνώσεις που θα αποκομίσουν και σε άλλα αντικείμενα (άσχετα με την Πληροφορική ως επιστήμη).
Θεωρώ πως το μάθημα Ανάπτυξη Εγφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (το μάθημα της Γ' τάξης του Λυκείου) θα πρέπει να παραμείνει (και όχι μόνο, θα πρέπει να γίνει εμπλουτισμός και να δοθούν προεκτάσεις) για να δώσει στον μαθητή τα απαραίτητα εφόδια για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ακόμη κι αν δεν είναι βασικό για μια ολόκληρη κατεύθυνση θα πρέπει να υπάρχει για όσους θέλουν να ακολουθήσουν σπουδές σε κάποιο τμήμα Πληροφορικής ή του Πολυτεχνείου όπως υπήρχε αντίστοιχα το μάθημα Αρχές Οικονομικής Θεωρίας.
Σύμφωνα μα το νέο εκπαιδευτικό προγράμμα για το Λύκειο ξαναγυρνάμε στο παλίο (αυτό που υπήρχε πριν το νέο σύστημα. Τόσο κακό για το τίποτα μιας και είναι ελάχιστες οι διαφορές με το σύστημα των δεσμών. ΟΧΙ στον εξοστρακισμό της Πληροφορικής!!! Το μάθημα θα πρέπει να διδάσκεται σωστά στο Λύκειο και να μην περιορίζεται στη χρήση Η/Υ. Οι μαθητές θα πρέπει να διδάσκονται μαθήματα αλγοριθμικής/προγραμματισμού μιας και μπορούν να αξιοποιήσουν τις γνώσεις που θα αποκομίσουν και σε άλλα αντικείμενα (άσχετα με την Πληροφορική ως επιστήμη). Θεωρώ πως το μάθημα Ανάπτυξη Εγφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (το μάθημα της Γ' τάξης του Λυκείου) θα πρέπει να παραμείνει (και όχι μόνο, θα πρέπει να γίνει εμπλουτισμός και να δοθούν προεκτάσεις) για να δώσει στον μαθητή τα απαραίτητα εφόδια για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ακόμη κι αν δεν είναι βασικό για μια ολόκληρη κατεύθυνση θα πρέπει να υπάρχει για όσους θέλουν να ακολουθήσουν σπουδές σε κάποιο τμήμα Πληροφορικής ή του Πολυτεχνείου όπως υπήρχε αντίστοιχα το μάθημα Αρχές Οικονομικής Θεωρίας.