Μετονομασία των υφιστάμενων ΕΠΑ.Σ. σε Σχολές Επαγγελματικής Εκπαίδευσης εντός της τυπικής εκπαίδευσης και η εποπτεία, η αρμοδιότητα διαμόρφωσης του εκπαιδευτικού πλαισίου να ανήκει στο Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Διασφάλιση του ίδιου εργασιακού καθεστώς για του εκπαιδευτικούς των ΕΠΑ.Σ. που θα στελεχώσουν εντός τυπικής εκπαίδευσης τις νέες Σχολές Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.
Στους Φορείς Μη Τυπικής να ενταχθούν μόνο οι περιπτώσεις β,γ και δ του άρθρου και μόνο για αυτές να ισχύουν τα υπόλοιπα που αναγράφονται στο άρθρο.
Συνέχιση λειτουργίας των ΙΕΚ ως του μοναδικού φορέα παροχής μη τυπικής επαγγελματικής κατάρτισης με ειδικότητες κυρίως εξειδίκευσης και διάρκεια σπουδών ανάλογα με την ειδικότητα (οι περισσότερες ειδικότητες από αυτές που αναφέρονται στο παρόν νομοσχέδιο δεν απαιτούν περισσότερα από δύο εξάμηνα φοίτησης).
Μετονομασία των υφιστάμενων ΕΠΑ.Σ. σε Σχολές Επαγγελματικής Εκπαίδευσης εντός της τυπικής εκπαίδευσης και η εποπτεία, η αρμοδιότητα διαμόρφωσης του εκπαιδευτικού πλαισίου να ανήκει στο Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Διασφάλιση του ίδιου εργασιακού καθεστώς για του εκπαιδευτικούς των ΕΠΑ.Σ. που θα στελεχώσουν εντός τυπικής εκπαίδευσης τις νέες Σχολές Επαγγελματικής Εκπαίδευσης. Στους Φορείς Μη Τυπικής να ενταχθούν μόνο οι περιπτώσεις β,γ και δ του άρθρου και μόνο για αυτές να ισχύουν τα υπόλοιπα που αναγράφονται στο άρθρο. Συνέχιση λειτουργίας των ΙΕΚ ως του μοναδικού φορέα παροχής μη τυπικής επαγγελματικής κατάρτισης με ειδικότητες κυρίως εξειδίκευσης και διάρκεια σπουδών ανάλογα με την ειδικότητα (οι περισσότερες ειδικότητες από αυτές που αναφέρονται στο παρόν νομοσχέδιο δεν απαιτούν περισσότερα από δύο εξάμηνα φοίτησης).