Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Τάσος | 25 Νοεμβρίου 2009, 17:37
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Έχω διοριστεί μέσω ΑΣΕΠ καθώς και η σύζυγος μου, ο γαμπρός μου και οι κουμπάροι μου. Για να το πετύχουμε αυτό, προσπαθήσαμε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ. Και έτσι πρέπει. Δεν είναι δυνατόν άνθρωποι που είναι διατεθειμένοι να αυξήσουν τις γνώσεις στους στο γνωστικό τους αντικείμενο, να καταρτιστούν στα παιδαγωγικά και στην ειδική διδακτική με φοβερή προσπάθεια να βλέπουν τις προσπάθειές τους να ποδοπατιούνται από όλους αυτούς που δεν είναι διατεθειμένοι να προσπαθήσουν και περιμένουν με τους γνωστούς διευθυντές να πάρουν ΠΔΣ και νομοτελειακά να διοριστούν. ΕΛΕΟΣ. ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ. ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ. Όποιος νομίζει και είναι άξιος για ΜΟΝΙΜΟΣ εκπαιδευτικός πρέπει να το αποδείξει και με μια σοβαρή προσπάθεια σε ΓΡΑΠΤΟ διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Προτείνω: 1. ΓΡΑΠΤΟΣ διαγωνισμός ΑΣΕΠ κάθε δύο χρόνια (και κάθε χρόνο ακόμη καλύτερα αν το σηκώνουν τα οικονομικά μας) 2. Προσαύξηση από βαθμό πτυχίου, μεταπτυχιακά, διδακτορικά και προϋπηρεσία στην ΔΗΜΟΣΙΑ εκπαίδευση μόνο εφόσον αυτή έχει αποκτηθεί αξιοκρατικά. Δηλαδή η λαμογιά της ΠΔΣ πρέπει να τελειώσει οριστικά. Όσο αφορά στην μοριοδότηση η προϋπηρεσία να μοριοδοτείται όπως ισχύει. Μην ξεχνάμε ότι 4 χρόνια προϋπηρεσία παίρνουν όσα μόρια και το διδακτορικό και είναι περισσότερα από όσο πρέπει. Πρέπει όμως να υπάρχουν ώστε να έχει ο εκπαιδευτικός κίνητρο να πάει αναπληρωτής. 3. Οι πρώτοι επιτυγχόντες μετά τις προσαυξήσεις διορίζονται και οι επόμενοι έχουν το δικαίωμα να πάνε αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι. ΑΝ ΚΑΝΕΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ ΘΑ ΓΡΑΦΤΕΙ ΜΕ ΧΡΥΣΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. Η ποιότητα των εκπαιδευτικών που διορίζονται μέσω ΑΣΕΠ στο σχολείο είναι πολύ μεγάλη. Η διαφορά τους με τους αναπληρωτές είναι τεράστια γιατί είναι διατεθειμένοι να κοπιάσουν για τους στόχους τους (επιτυχία στον ΑΣΕΠ) και έτσι έχουν αποδείξει ότι δουλεύουν και με τον ίδιο τρόπο εργάζονται και μέσα στο σχολείο για το καλό των μαθητών. Από την άλλη η πλειονότητα των εκπαιδευτικών που διορίζονται μέσω Πίνακα Αναπληρωτών, μπαίνουν με την ιδεολογία "Ταλαιπωρήθηκα για να μπω, φίλησα κατουρημένες ποδιές για ΠΔΣ, και τώρα δικαιούμαι να αράξω, οπότε μην με ενοχλείτε γιατί τόσα χρόνια ξέρω και του διευθυντάδες και τους συνδικαλιστές". ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ με τους αργόσχολους και όσους βαριούνται να στρώσουν τον κώλο τους για το καλό τους (ΑΣΕΠ) και το καλό των μαθητών τους. Πρέπει να αλλάξει η νοοτροπία μέσα στο σχολείο και αυτό θα γίνει μόνο όταν όλοι θα μπαίνουν μέσω ΑΣΕΠ. Αν δείτε και τα σχόλια όλων των παραπάνω, θα διαπιστώσετε ότι αρνητικά στην αξιοκρατία είναι μόνο οι ΑΝΑΞΙΟΙ και οι ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ.