Χρειάζεται το σχέδιο για την παιδεία να στηριχτεί σε ανθρώπους ανεξάρτητους από κόμματα που έχουν προσφέρει στο χώρο αυτό και να μη γίνονται αλλαγές χωρίς ουσία. Αλλαγές χρειάζονται αλλά αυτές που γίνονται αποτελούν μια επανάληψη παλαιότερων πλάνων. Τα παιδιά μας χρειάζονται περισσότερο ανθρωπιστική παιδεία, περισσότερη ποιότητα σε αυτά που διδάσκονται και λιγότερη ποσότητα. Όσον αφορά το μάθημα της πληροφορικής το οποίο διδάσκω τα τελευταία 10 χρόνια στο σχολείο με έχουν καλύψει σε αρκετά οι συνάδελφοι. Να τονίσω και εγώ την σημασία τα παιδιά τα μάθουν από νωρίς την αλγοριθμική σκέψη, να αγαπήσουν τον προγραμματισμό, οποίος μπορεί να διδαχτεί σε τρία επίπεδα σύμφωνα με το σπειροειδές μοντέλο ένα στο δημοτικό με τη μορφή παιχνιδιού, ένα στο Γυμνάσιο και πιο σοβαρά στο λύκειο σε δύο τάξεις. Αυτό μπορεί να βοηθήσει τη χώρα μας να πάει ακόμη καλύτερα στον τομέα της πληροφορικής που αποτελεί κινητήρια "βιομηχανία" του παρόντος και του μέλλοντος και σίγουρα ταιριάζει στους Έλληνες.
Χρειάζεται το σχέδιο για την παιδεία να στηριχτεί σε ανθρώπους ανεξάρτητους από κόμματα που έχουν προσφέρει στο χώρο αυτό και να μη γίνονται αλλαγές χωρίς ουσία. Αλλαγές χρειάζονται αλλά αυτές που γίνονται αποτελούν μια επανάληψη παλαιότερων πλάνων. Τα παιδιά μας χρειάζονται περισσότερο ανθρωπιστική παιδεία, περισσότερη ποιότητα σε αυτά που διδάσκονται και λιγότερη ποσότητα. Όσον αφορά το μάθημα της πληροφορικής το οποίο διδάσκω τα τελευταία 10 χρόνια στο σχολείο με έχουν καλύψει σε αρκετά οι συνάδελφοι. Να τονίσω και εγώ την σημασία τα παιδιά τα μάθουν από νωρίς την αλγοριθμική σκέψη, να αγαπήσουν τον προγραμματισμό, οποίος μπορεί να διδαχτεί σε τρία επίπεδα σύμφωνα με το σπειροειδές μοντέλο ένα στο δημοτικό με τη μορφή παιχνιδιού, ένα στο Γυμνάσιο και πιο σοβαρά στο λύκειο σε δύο τάξεις. Αυτό μπορεί να βοηθήσει τη χώρα μας να πάει ακόμη καλύτερα στον τομέα της πληροφορικής που αποτελεί κινητήρια "βιομηχανία" του παρόντος και του μέλλοντος και σίγουρα ταιριάζει στους Έλληνες.